RYTN-nin Çağrı Mərkəzinə daxil olan müraciətlərin sayı açıqlanıb

04-11-2015 / 11:59

Rabitə və Yüksək Texnologiyalar Nazirliyinin Məlumat Hesablama Mərkəzi okyabr ayı ərzində 157 Zəng (Çağrı) Mərkəzinə daxil olan müraciətlərin statistikasını açıqlayıb.
 
Xeberler.az-ın məlumatına görə, Mərkəzin aparıdığı statistikaya əsasən, 157 Zəng Mərkəzi tərəfindən oktyabr ayı ərzində 13832 müraciət cavablandırılıb.
 
Müraciətlərin 9282-si zəng, 2700-ü onlayn konsultasiya, 1500-ü elektron poçt, 350 –si isə Skype vasitəsi ilə olub.

Xeberler.az


ŞƏRHLƏR





sorğu
Delta Telecom şirkətinin son istifadəçiyə birbaşa internet xidməti göstərməsi internet bazarında vəziyyəti necə dəyişə bilər ?
  • “Çəkidə aldatma” aradan qalxacaq və internetin keyfiyyəti yüksələcək.
  • İnternet bazarında sərbəst və azad rəqabət güclənəcək.
  • Qiymətlər enəcək və daha sürətli internetdən istifadə edənlərin sayı kəskin artacaq
  • İnternet bazarında rəqabət azalacaq.