«Azercell Telecom» Mobil rabitə operatoru naviqasiya xidmətini istifadəyə verib.
Şirkətdən «APA-ECONOMICS»ə verilən məlumata görə, naviqasiya vasitəsilə abunəçi mobil telefonundan fərdi bələdçi kimi istifadə edə bilər. Belə ki, xəritədə istənilən yerə getmək, bu yerin ünvanını və xəritədə yerləşməsini tapmaq mümkündür. Naviqasiya xidmətini işə salmaq üçün müvafiq proqram təminatını telefona yükləmək lazımdır. Bundan sonra abonent harda olursa-olsun, onun yerləşdiyi məkan telefondakı elektron xəritə üzərində göstərilir. Bu zaman həmin yerin ətrafındakı bütün məntəqələr (küçələr, kafelər, restoranlar, banklar, mağazalar və s.) də xəritədə əks olunur. Abonent getmək istədiyi yeri proqramda göstərməklə həmin məkana qədər olan ən əlverişli yolu seçə bilər.
Bundan başqa, naviqasiya xidməti ətraf yollar barədə də məlumatı istifadəçiyə təqdim edir. Tıxaclar, təmir və ya digər səbəblərdən bağlanmış yollar barədə məlumat birbaşa mobil telefonun ekranında göstərilir. Naviqasiya xidməti çərçivəsində bu cür məlumatların hamısı daim yenilənir. Xidmət həm fərdi avtomobil sahibləri, həmçinin də şirkət və təşkilatlar tərəfindən avtoparkı idarə etmək üçün çox böyük imkanlar təqdim edir.
«Azercell» abonentləri proqramı əldə etmək üçün 9886 nömrəsinə boş SMS göndərməlidir. «Azercell» fakturalı xətt abonentləri üçün bu SMS-in qiyməti 0,05 manat (ƏDV-siz), «SimSim» abonentləri üçün isə 1 kontur təşkil edir. Naviqasiya xidmətindən 30 günlük istifadəyə görə lisenziya haqqı «Azercell» fakturalı xətt abonentləri üçün 6 manat (ƏDV-siz), «SimSim» abonentləri üçün isə 2500 konturdur.
Televiziyaların reytinqini kim ölçür, necə ölçür və nəticələr ağlabatan olacaqmı?
Nazirlik inkubasiya mərkəzlərini niyə topladı? –Şərh
Windows 10-u necə sürətləndirmək olar?
Bizi idarə edən güc: Netokratiya
Tor: şəbəkənin nəzarətindən azad olmaq imkanı
Facebook müəmması
4G mobil texnologiyası niyə ləngiyir?
Rəqəmli yayım: mərkəzdən kənarda yaşayanlar nə etsin?
“Asan imzanı belə gördüm”- Azər Həsrət
Azərbaycanda e-hökumətin inkişafinda yeni sosial tələbləri nəzərə alan xidmətlərin genişləndirilməsi perspektivləri