2014-cü ildə dünya displeylər bazarının həcminin azalmasının müşahidə olunacağı, həmçinin Çinin "BOE" və "CSOT" kimi istehsalçılarının panellərin buraxılış həcmini genişləndirməsini davam etdirməsi, ABŞ, Avropa və Çin bazarında alıcılar tərəfindən televizor alışına xərclərin azalması ilə əlaqədar məhsul bolluğunun olacağı gözlənilir.
"Televiziya qurğuları bazarının aparıcı oyunçularının böyük ümidlər bəslədiyi "OLED" və "UHD" modellərin kütləvi şəkildə yayılması üçün bir qədər vaxt lazımdır", - "The Korea Times" nəşrinə müsahibədə "Korea Display Industry Association" (KDIA) Assosiasiyasının əməkdaşı qeyd edib ki, hazırda istehlakçıları daha çox smartfon və planşet kompüterlər maraqlandırır.
Televizorlar üçün iriformatlı maye-kristal panellərə tələbatın azalması dünyanın nəhəng istehsalçıları "LG Display" və "Samsung Display" şirkətlərini istehsal gücünü genişləndirməklə bağlı planlara yenidən baxmağa və növbəti ildə bu məqsədlər üçün investisiyaları 20-30 % azaltmağa məcbur edib. (ictnews.az)
Televiziyaların reytinqini kim ölçür, necə ölçür və nəticələr ağlabatan olacaqmı?
Nazirlik inkubasiya mərkəzlərini niyə topladı? –Şərh
Windows 10-u necə sürətləndirmək olar?
Bizi idarə edən güc: Netokratiya
Tor: şəbəkənin nəzarətindən azad olmaq imkanı
Facebook müəmması
4G mobil texnologiyası niyə ləngiyir?
Rəqəmli yayım: mərkəzdən kənarda yaşayanlar nə etsin?
“Asan imzanı belə gördüm”- Azər Həsrət
Azərbaycanda e-hökumətin inkişafinda yeni sosial tələbləri nəzərə alan xidmətlərin genişləndirilməsi perspektivləri