Opera Mediaworks-un hesabatına görə, Google Play tarixində ilk dəfə istehsalçılara App Store-dan daha çox gəlir təmin etdi.
Proqramların reklam gəlirlərinin 45.77 faizi Google Play-ə aiddir.
Xəbərlər-in xarici sayta istinadən verdiyi məlumata görə, iOS-un tətbiq mağazasındakı reklam gəlirləri isə 45.44 faiz olaraq qalır.
Ruhəngiz Muradova
Televiziyaların reytinqini kim ölçür, necə ölçür və nəticələr ağlabatan olacaqmı?
Nazirlik inkubasiya mərkəzlərini niyə topladı? –Şərh
Windows 10-u necə sürətləndirmək olar?
Bizi idarə edən güc: Netokratiya
Tor: şəbəkənin nəzarətindən azad olmaq imkanı
Facebook müəmması
4G mobil texnologiyası niyə ləngiyir?
Rəqəmli yayım: mərkəzdən kənarda yaşayanlar nə etsin?
“Asan imzanı belə gördüm”- Azər Həsrət
Azərbaycanda e-hökumətin inkişafinda yeni sosial tələbləri nəzərə alan xidmətlərin genişləndirilməsi perspektivləri