Twitter-dən yenilik!

10-11-2009

Dünyanın ən məşhur mikro blog saytı Twitter yeniliklər etməkdə davam edir.

Almaniyada reklam təqdimatını milçəklər edib

10-11-2009

Hal-hazırda reklam sektorunda fərqlənmək çox çətindir.


TwitterPeek adlı cihazı

09-11-2009

Ağııl telefonların köməyi ilə günümüzdə olan bütün vacib işləri görmək mümkündür.

Koreyalılar birdəfə istifadə üçün notebook hazırlayacaqlar

09-11-2009

Koreyada belə qərara gəliblər ki, birdəfəlik fotoaparatlar və telefonlar tanınıbsa, birdəfə istifadə etmək üçün notebooklar da hazırlamaq olar.



Sabit diskində nə qədər yerin qaldığını bu proqramla öyrən

06-11-2009

Bir çox kompüter istifadəçisi üçün vacib suallardan biri də sabit diskində nə qədər yerin qaldığıdır. SpaceSniffer adlı ödənişsiz bir proqram...

Dünyaya gəlməmiş körpələr də musiqiyə qulaq asa biləcəklər

05-11-2009

Mütəxəssislər sübut ediblər ki, körpə ana bətnində olarkən ətraf səslərə biganə qalmır.


Lexar fotoqraflar üçün sürətli CompactFlash kartlar satışa çıxarır

05-11-2009

SanDisk-dən sonra Lexar firması da sürətli CompactFlash kartlarını təqdim etdi.

Chrome 4.0 beta istifadəyə verildi

05-11-2009

Google-nin məşhur internet brauzeri Chrome 4.0 beta mərhələsinə keçdi.


Toshibadan metil spirti ilə şarj edən cihaz

04-11-2009

“The Dynario” adlı yeni məhsul metil spirti enerjiyə çevirir və bununla cib telefonu, dijital fotoaparat kimi cihazları şarj etmək olur.

Chrome-dən daha fərqli ChromePlus brauzeri

02-11-2009

Google-nin məşhur brauzeri Chrome, əslində açıq qaynaq kodlu Chromium brauzer proyekti üzəridə inkişaf etdirilib.


Kompüter cihazı 1200 dollara qiymətləndirilib

02-11-2009

Danimarka firmasi Intelligent Design yeni mouse (siçan) təqdim edib. Yeni cihaza hələ ad seçilməyib, amma qiyməti bilinir.


Google-nin yeni xidməti - Google Social Search

30-10-2009

Google-nin yeni ictimai axtarış xüsusiyyəti yalnız ictimai məlumatları tapacaq.


Yeni bir sistemin köməyilə reklamverənlər auditoriyanı öyrənə biləcəklər

30-10-2009

Network World xəbər verir ki, bununla reklamverənlər auditoriya üçün hansı reklamın nə dərəcədə maraqlı olduğunu müəyyən edə biləcəklər.






sorğu
İT mütəxəssislər iş yerlərini hansı meyarlar əsasında seçir ?
  • Şirkətin yüksək statusuna görə
  • İşin, layihənin xarakterinə görə
  • Əmək müqaviləsinin olmasına görə
  • Yüksək əmək haqqına, mükafatlara və digər güzəştlərə görə
  • Gələcək karyerası üçün əhəmiyyət kəsb etdiyinə görə
  • Maraqlı, işgüzar kollektivə görə