Şirkət rəhbərləri rəqəmli transformasiyanı biznes strategiyasına daxil etməyə başlayıb.
Xeberler.az-ın xarici mətbuata istinadən verdiyi məlumata görə, IDC analitik şirkətinin mütəxəssisləri qeyd edirlər ki, əksər şirkətlərin baş direktorlarının bəyanatlarında “rəqəmli transformasiya” terminindən tez-tez istifadə olunmağa başlanıb.
Məsələn, bu yaxınlarda Citigroup şirkətinin baş direktoru bildirib ki, onun şirkəti artıq bank yox, maliyyə sahəsində fəaliyyət göstərən texnoloji şirkətdir. O, biznesin rəqəmli strategiyasının üç əsas elementi kimi diqqətin müştəri üzərində cəmləşməsi, ümumi proseslərin qlobal tətbiqi və yeni tərəfdaşlığı göstərib.
Analitiklərin fikrincə, bu, informasiya xidmətləri və onların əməkdaşları üçün ənənəvi iş formasından uzaqlaşmağın vacibliyini bildirir. O, şirkətə yeni rəqəmli fəaliyyətin öhdəsindən gəlməyə, BULUD servisləri almağa və əməkdaşların əməyinin məhsuldarlığını artırmağa kömək etməlidir.
Xeberler.az
Televiziyaların reytinqini kim ölçür, necə ölçür və nəticələr ağlabatan olacaqmı?
Nazirlik inkubasiya mərkəzlərini niyə topladı? –Şərh
Windows 10-u necə sürətləndirmək olar?
Bizi idarə edən güc: Netokratiya
Tor: şəbəkənin nəzarətindən azad olmaq imkanı
Facebook müəmması
4G mobil texnologiyası niyə ləngiyir?
Rəqəmli yayım: mərkəzdən kənarda yaşayanlar nə etsin?
“Asan imzanı belə gördüm”- Azər Həsrət
Azərbaycanda e-hökumətin inkişafinda yeni sosial tələbləri nəzərə alan xidmətlərin genişləndirilməsi perspektivləri