ABŞ-ın nəhəng şirkətləri ekstremist videolarla əlaqədar YouTube saytında reklamlarını yerləşdirməkdən imtina edirlər.
Xeberler.az məlumat verir k, Pepsi, Walmart və Starbucks şirkətləri də bu kampaniyaya qoşulublar.
Pepsi şirkətinin yaydığı bəyanatda bildirilib ki, şirkətin YouTube-dəki bəzi reklamlarının nifrət və zorakılıq təbliğ edən videolarla birlikdə nümayişi narahatlıq və təəssüf doğurub. Walmart bu halın şirkətin imicinə uyğun olmadığını vurğulayıb. Starbucks də müvəqqəti olaraq YouTube-də reklamlarını dayandırdığını açıqlayıb.
Qeyd edək ki, bir neçə şirkətin YouTube-də reklamları ekstremist videoroliklərlə birgə yayımlanıb. Bundan sonra bir neçə böyük şirkət YouTube-nin məxsus olduğu Google şirkəti ilə əməkdaşlığını dayandırdığını açıqlayıb. Bunların sırasında ABŞ-ın nəhəng telekommunikasiya şirkəti Verizon i AT&T, kosmetika və tibb avadanlıqları istehsalçısı Johnson & Johnson, Böyük Britaniyanın Royal Bank of Scotland, HSBC və Lloyds bankları var.
Google şirkəti isə reklamların yerləşdirilməsinə nəzarəti sərtləşdirəcəklərini, bir daha belə hala yol verilməməsinə çalışacaqlarını bəyan edib. (APA).
Televiziyaların reytinqini kim ölçür, necə ölçür və nəticələr ağlabatan olacaqmı?
Nazirlik inkubasiya mərkəzlərini niyə topladı? –Şərh
Windows 10-u necə sürətləndirmək olar?
Bizi idarə edən güc: Netokratiya
Tor: şəbəkənin nəzarətindən azad olmaq imkanı
Facebook müəmması
4G mobil texnologiyası niyə ləngiyir?
Rəqəmli yayım: mərkəzdən kənarda yaşayanlar nə etsin?
“Asan imzanı belə gördüm”- Azər Həsrət
Azərbaycanda e-hökumətin inkişafinda yeni sosial tələbləri nəzərə alan xidmətlərin genişləndirilməsi perspektivləri