Bir neçə reklam şirkətləri YouTube-a ödədikləri böyük reklam ödənişlərinin qarşılığında kifayət qədər şəffaf nəticələr əldə edə bilmədiklərindən şikayətlənirlər.
Xeberler.az xarici mətbuata istinadən məlumat verir ki,Youtube-a reklam verən şirkətlər reklam izlənmə sayının həqiqəti əks etdirmədiyini bildirərək Youtube-un əslində istifadəçilər tərəfindən izlənməyən reklam üçün də pul aldığını bildirirlər.
Unilever və Kellogg kimi böyük şirkətlər YouTube-dakı reklamların baxılma statistikasından razı qalmadıqları üçün reklamlarını geri çəkməyi qərara alıblar.
YouTube isə hazırda reklam şirkətlərini razı salmaq üçün yeni reklam analiz vasitələrindən istifadə etməyə hazırlaşır. Belə ki, YoTube bu fəaliyyətin obyektivliyini təmin etmək üçün yeni üsulla reklamın necə izlənildiyi ətraflı izah edəcək.
Hazırda Youtube bu xüsusi vəziyyətləri ehtiva edən yeni bir reklam izlənmə analizi hesabatı nəşr etməyə hazırlaşır.
YouTube-a reklam verən şirkətlərin bu yeni analizə görə ödəniş etməli olacağı bildirilir.
Mütəxəssislərin fikrincə isə yeni xidmətlə Youtube-un gəliri azalacaq.
Sevinc Çəltikova
Televiziyaların reytinqini kim ölçür, necə ölçür və nəticələr ağlabatan olacaqmı?
Nazirlik inkubasiya mərkəzlərini niyə topladı? –Şərh
Windows 10-u necə sürətləndirmək olar?
Bizi idarə edən güc: Netokratiya
Tor: şəbəkənin nəzarətindən azad olmaq imkanı
Facebook müəmması
4G mobil texnologiyası niyə ləngiyir?
Rəqəmli yayım: mərkəzdən kənarda yaşayanlar nə etsin?
“Asan imzanı belə gördüm”- Azər Həsrət
Azərbaycanda e-hökumətin inkişafinda yeni sosial tələbləri nəzərə alan xidmətlərin genişləndirilməsi perspektivləri