Reklam şirkətləri YouTube-dan niyə narazıdır?

09-09-2015 / 13:26

Bir neçə reklam şirkətləri YouTube-a ödədikləri böyük reklam ödənişlərinin qarşılığında kifayət qədər şəffaf nəticələr  əldə edə bilmədiklərindən şikayətlənirlər. 

Xeberler.az xarici mətbuata istinadən məlumat verir ki,Youtube-a reklam verən şirkətlər reklam izlənmə sayının həqiqəti əks etdirmədiyini bildirərək Youtube-un əslində istifadəçilər tərəfindən izlənməyən reklam üçün də pul aldığını bildirirlər.

UnileverKellogg kimi böyük şirkətlər YouTube-dakı reklamların baxılma statistikasından razı qalmadıqları üçün reklamlarını geri çəkməyi qərara alıblar.

YouTube isə hazırda reklam  şirkətlərini razı salmaq üçün yeni reklam analiz vasitələrindən istifadə etməyə hazırlaşır. Belə ki, YoTube bu fəaliyyətin obyektivliyini təmin etmək üçün yeni üsulla reklamın necə izlənildiyi ətraflı izah edəcək. 

Hazırda Youtube bu xüsusi vəziyyətləri ehtiva edən yeni bir reklam izlənmə analizi hesabatı nəşr etməyə hazırlaşır.

YouTube-a reklam verən şirkətlərin bu yeni analizə görə ödəniş etməli olacağı bildirilir.

Mütəxəssislərin fikrincə isə yeni xidmətlə Youtube-un gəliri azalacaq.

 

Sevinc Çəltikova


ŞƏRHLƏR





sorğu
Delta Telecom şirkətinin son istifadəçiyə birbaşa internet xidməti göstərməsi internet bazarında vəziyyəti necə dəyişə bilər ?
  • “Çəkidə aldatma” aradan qalxacaq və internetin keyfiyyəti yüksələcək.
  • İnternet bazarında sərbəst və azad rəqabət güclənəcək.
  • Qiymətlər enəcək və daha sürətli internetdən istifadə edənlərin sayı kəskin artacaq
  • İnternet bazarında rəqabət azalacaq.