Noyabrın 17-də Şəki şəhərində “Yerli təhsil idarəetmə orqanlarında və təhsil müəssisələrində kargüzarlıq işinin aparılması və vətəndaşların müraciətlərinə baxılması” mövzusunda növbəti seminar-müşavirə keçirilib.
Bu barədə Xeberler.az-a Təhsil Nazirliyinin mətbuat xidmətindən məlumat veriblər.
Müşavirədə Nazirliyin İnformasiya şöbəsinin müdiri Elnur Əliyev təhsili idarəetmə qurumlarında vətəndaşların qəbulunun daha da təkmilləşdirilməsi və nəticələrin müşahidə sisteminin yaradılması ilə bağlı görülən işlər barədə məlumat verərək qeyd edib ki, qəbula yazılma prosesinin avtomatlaşdırılması həm vətəndaşların, həm də nazirlik əməkdaşlarının işini asanlaşdırıb. Kargüzarlıq işinin və vətəndaşların müraciətlərinə baxılması vəziyyətinin mövcud qanunvericiliyin tələblərinə uyğun təşkili barədə danışan şöbə müdiri nazirlikdə elektron xidmətlərin tətbiqinin mühüm əhəmiyyət kəsb etdiyini vurğulayıb.
Tədbirdə, eyni zamanda Təhsil Nazirliyinin 146 Qaynar xətt Telefon Məlumat Mərkəzinə daxil olan zənglər və Qəbul Mərkəzində vətəndaşlara göstərilən xidmətlərlə bağlı statistika açıqlanıb.
Prezident Administrasiyasının Sənədlərlə və vətəndaşların müraciətləri ilə iş şöbəsi müdirinin müavini İsrafil Qurbanov vətəndaşların müraciətləri ilə bağlı sənədlərlə işin düzgün qurulmasının, bu sahədə müasir texnologiyalardan istifadənin əhəmiyyətini vurğulayıb.
Bildirilib ki, dövlət başçısının bu günlərdə imzaladığı fərmanla tətbiq olunan “Vətəndaşların müraciətləri haqqında” qanun normativ hüquqi bazanın daha da təkmilləşdirilməsinə və müasirləşdirilməsinə xidmət edəcək.
Ruhəngiz Muradova
Televiziyaların reytinqini kim ölçür, necə ölçür və nəticələr ağlabatan olacaqmı?
Nazirlik inkubasiya mərkəzlərini niyə topladı? –Şərh
Windows 10-u necə sürətləndirmək olar?
Bizi idarə edən güc: Netokratiya
Tor: şəbəkənin nəzarətindən azad olmaq imkanı
Facebook müəmması
4G mobil texnologiyası niyə ləngiyir?
Rəqəmli yayım: mərkəzdən kənarda yaşayanlar nə etsin?
“Asan imzanı belə gördüm”- Azər Həsrət
Azərbaycanda e-hökumətin inkişafinda yeni sosial tələbləri nəzərə alan xidmətlərin genişləndirilməsi perspektivləri