Azərbaycanın əsas import-export tərəfdaşları - Statistika

18-06-2021 / 13:51

Azərbaycan Respublikasının hüquqi və fiziki şəxsləri 2021-ci ilin yanvar-aprel aylarında dünyanın 164 ölkəsindəki tərəfdaşları ilə ticarət əməliyyatları həyata keçirib. Dövlət Statistika Komitəsindən (DSK) verilən məlumata əsasən, 96 ölkəyə məhsul ixrac, 152 ölkədən isə idxal olunub.

Xeberler.az bildirir ki, 2021-ci ilin yanvar-aprel aylarında ölkənin xarici ticarət dövriyyəsi 9532,1 milyon dollar təşkil edib. Ticarət dövriyyəsinin 6003,2 milyon dollarını (63%) ölkədən ixrac olunmuş məhsulların, 3528,9 milyon dollarını (37%) isə idxal məhsullarının dəyəri təşkil edib. Nəticədə 2474,3 milyon dollar məbləğində müsbət saldo yaranıb. 2020-ci ilin yanvar-aprel ayları ilə müqayisədə xarici ticarət dövriyyəsi faktiki qiymətlərlə 16,5% artıb, real ifadədə isə 12,4% o cümlədən idxal 18,1%, ixrac 8,3% azalıb.

2021-ci ilin yanvar-aprel aylarında qeyri neft-qaz məhsullarının ixracı əvvəlki ilin eyni dövrü ilə müqayisədə faktiki qiymətlərlə 27%, real ifadədə 10,7% artaraq 697,0 milyon dollar olub. Dövlət Gömrük Komitəsinin məlumatlarına əsasən ixracın 37,5%-ni İtaliyaya, 16,6%-ni Türkiyəyə, 5,5%-ni Hindistana, 5,3%-ni İspaniyaya, 4,9%-ni Gürcüstana, 3,1%-ni Rusiyaya, 3%-ni Portuqaliyaya, hər biri 2,8% olmaqla Ukrayna və Xorvatiyaya, 2,7%-ni İsrailə, 2,5%-ni Tunisə, hər biri 1,9% olmaqla Belarus və Çinə, 1,4%-ni Birləşmiş Krallığa, 1,1%-ni İsveçrəyə, 7%-ni isə digər ölkələrə göndərilmiş məhsulların dəyəri təşkil edib.

Qeyri neft-qaz məhsulları üzrə ixracın dəyərində Türkiyəyə (31%), Rusiyaya (27%), İsveçrəyə (9,8%), Gürcüstana (7,7%), ABŞ-a (3,3%), Çinə (2,2%), Türkmənistana (1,8%), Ukraynaya (1,6%), Belçikaya (1,3%), Qazaxıstana (1,2%), Almaniyaya (1,1%), İrana (1%), İtaliyaya (1%) göndərilmiş malların payı üstünlük təşkil edib.

Ölkəyə idxal olunmuş məhsulların ümumi dəyərinin 18,2 faizi Rusiya, 15,2 faizi Türkiyə, 12,3 faizi Çin, 6,9 faizi Almaniya, 4,3 faizi ABŞ, 4,0 faizi Ukrayna, 3,6 faizi İran, 3,5 faizi İtaliya, 2,7 faizi Birləşmiş Krallıq, hər biri 2,0 faiz olmaqla Koreya və Yaponiya, 1,7 faizi Fransa, 1,6 faizi Braziliya, 1,5 faizi Hindistan, hər biri 1,2 faiz olmaqla Belarus və Polşa, 18,1 faizi isə digər ölkələr ilə aparılmış idxal əməliyyatlarının payına düşüb.

2021-ci ilin yanvar-aprel aylarında əvvəlki ilin eyni dövrü ilə müqayisədə mühüm məhsul növlərindən təzə meyvə ixracı 50,2 faiz, şəkər – 2,4 dəfə, bitki yağları – 35,3 faiz, meyvə və tərəvəz şirələri – 28,2 faiz, meyvə və tərəvəz konservləri – 18,4 faiz, təbii üzüm şərabları və üzüm suslosu – 1,8 dəfə, pambıq lifi – 2,1 dəfə, pambıq ipliyi – 47,1 faiz, bentonit gili – 4,2 faiz artmış, təzə tərəvəz ixracı isə 35,1 faiz, çay – 21,1 faiz, kartof – 34,2 faiz, tütün – 59,9 faiz, marqarin, qida üçün yararlı digər qarışıqlar – 22,5 faiz, polietilen – 0,5 faiz, emal olunmamış alüminium – 15,3 faiz, qara metallardan borular – 1,3 faiz azalmışdır.

2020-ci ilin yanvar-aprel ayları ilə müqayisədə 2021-ci ilin yanvar-aprel aylarında buğda idxalı 30,6 faiz, xam şəkər və şəkər – 2,2 dəfə, kərə yağı, digər süd yağları və pastaları – 4,6 faiz, kartof – 3,8 faiz, təzə tərəvəz – 1,7 dəfə, siqaretlər – 1,9 faiz, minik avtomobilləri – 37,0 faiz, dərman vasitələri – 9,3 faiz, hesablama maşınları, blok və qurğuları – 10,8 faiz, rezin şinlər – 50,3 faiz, yük avtomobilləri – 1,7 dəfə, mebellər – 8,4 faiz, paltaryuyan maşınlar – 30,0 faiz, məişət kondisionerləri – 2,2 dəfə, məişət soyuducuları – 51,0 faiz artmış, bitki yağları idxalı isə 11,5 faiz, təzə meyvə – 0,9 faiz, çay – 2,7 faiz, quş əti və onun əlavə məhsulları – 27,2 faiz, mal əti – 33,6 faiz, qara metallardan borular – 37,3 faiz, polad prokatı – 56,2 faiz, mineral gübrələr – 28,8 faiz, qara metallardan çubuqlar – 64,1 faiz, polietilen – 45,5 faiz, qara metallardan künclüklər – 27,6 faiz, avtobuslar – 36,2 faiz, sement və sement klinkerləri – 47,5 faiz azalmışdır.


ŞƏRHLƏR






sorğu
Delta Telecom şirkətinin son istifadəçiyə birbaşa internet xidməti göstərməsi internet bazarında vəziyyəti necə dəyişə bilər ?
  • “Çəkidə aldatma” aradan qalxacaq və internetin keyfiyyəti yüksələcək.
  • İnternet bazarında sərbəst və azad rəqabət güclənəcək.
  • Qiymətlər enəcək və daha sürətli internetdən istifadə edənlərin sayı kəskin artacaq
  • İnternet bazarında rəqabət azalacaq.