Azərbaycan üzrə internetin verilməsində tətbiq olunan məhdudiyyət səbəbindən Bakıda elektrik enerjisi abonentlərinin sosial media üzərindən müraciətlərinin cavablandırılmasında gecikmələr yarana bilər.
Xeberler.az bildirir ki, bu barədə "Azərişıq" ASC-dən bildirilib.
Qeyd olunub ki, yaranmış vəziyyətlə bağlı müraciətlər 199 Çağrı Mərkəzi vasitəsilə qəbul olunur. Çağrı Mərkəzinə edilən zənglər ödənişsizdir.
Televiziyaların reytinqini kim ölçür, necə ölçür və nəticələr ağlabatan olacaqmı?
Nazirlik inkubasiya mərkəzlərini niyə topladı? –Şərh
Windows 10-u necə sürətləndirmək olar?
Bizi idarə edən güc: Netokratiya
Tor: şəbəkənin nəzarətindən azad olmaq imkanı
Facebook müəmması
4G mobil texnologiyası niyə ləngiyir?
Rəqəmli yayım: mərkəzdən kənarda yaşayanlar nə etsin?
“Asan imzanı belə gördüm”- Azər Həsrət
Azərbaycanda e-hökumətin inkişafinda yeni sosial tələbləri nəzərə alan xidmətlərin genişləndirilməsi perspektivləri