Azərbaycan üzrə internetin verilməsində tətbiq olunan məhdudiyyət səbəbindən Bakıda elektrik enerjisi abonentlərinin sosial media üzərindən müraciətlərinin cavablandırılmasında gecikmələr yarana bilər.
Xeberler.az bildirir ki, bu barədə "Azərişıq" ASC-dən bildirilib.
Qeyd olunub ki, yaranmış vəziyyətlə bağlı müraciətlər 199 Çağrı Mərkəzi vasitəsilə qəbul olunur. Çağrı Mərkəzinə edilən zənglər ödənişsizdir.
Rəsmilərin sosial mediaya gəlişi nəyi dəyişəcək ?
Nazirlik inkubasiya mərkəzlərini niyə topladı? –Şərh
Windows 10-u necə sürətləndirmək olar?
Bizi idarə edən güc: Netokratiya
Tor: şəbəkənin nəzarətindən azad olmaq imkanı
Facebook müəmması
4G mobil texnologiyası niyə ləngiyir?
Rəqəmli yayım: mərkəzdən kənarda yaşayanlar nə etsin?
“Asan imzanı belə gördüm”- Azər Həsrət
Azərbaycanda e-hökumətin inkişafinda yeni sosial tələbləri nəzərə alan xidmətlərin genişləndirilməsi perspektivləri