Çağrı mərkəzləri-nə ən çox nə ilə bağlı müraciət edilir?

06-09-2017 / 10:52

Avqust ayında Əmək və Əhalinin Sosial Müdafiəsi Nazirliyinin 142 və 190-Çağrı mərkəzləri-nə vətəndaşlar tərəfindən 11 890 müraciət daxil olub.

Müraciətlər əsasən sosial təminat, əmək qanunvericiliyi, pensiya və müavinətlər, sosial sığorta,  məşğulluğun təminatı, tibbi-sosial ekspertiza və reabilitasiya, əmək və sosial müdafiə sahəsində elektron xidmətlərdən istifadə ilə bağlı sahələri əhatə edib.

Bu barədə Xeberler.az-a Nazirliyin İctimaiyyətlə əlaqələr şöbəsindən məlumat verilib.

Nazirliyin mütəxəssiləri tərəfindən operativ və dolğun şəkildə cavablandırılmış vətəndaş müraciətlərinin 95,7 faizi və ya 11 376-sı sorğu xarakterli olub. Həmin sorğularla  bağlı qanunvericiliyin müvafiq müddəaları əsasında vətəndaşlara hüquqi izahatlar verilib. Qeyri-sorğu xarakterli müraciətlər isə nazirliyin aidiyyəti bölmələrində  araşdırılaraq müvafiq tədbirlər görülüb və nəticəsi barədə vətəndaşlar məlumatlandırılıb.

Çağrı mərkəzləri-nə daxil olan müraciətlərin sayında azalma meyli avqust ayında da davam edib. Ay ərzində Çağrı mərkəzləri vasitəsilə cavablandırılmış zənglərin sayı iyul ayı ilə müqayisədə 3,9 % azalıb.

Əmək və Əhalinin Sosial Müdafiəsi Nazirliyinin Çağrı mərkəzləri nazirliyin səlahiyyətlərinə dair məsələlər, o cümlədən sosial təminat, əlilliyin müəyyən edilməsi və tibbi-sosial reabilitasiya, məşğulluğun təminatı, iş yerlərində əmək qanunvericiliyinə əməl olunması, bu sahələr üzrə elektron xidmətlərdən istifadə ilə əlaqədar vətəndaşların məlumat, sorğu və şikayət xarakterli müraciətlərinin qəbul edilərək operativ şəkildə cavablandırılması məqsədinə xidmət edir.

Günel

 


ŞƏRHLƏR






sorğu
İT mütəxəssislər iş yerlərini hansı meyarlar əsasında seçir ?
  • Şirkətin yüksək statusuna görə
  • İşin, layihənin xarakterinə görə
  • Əmək müqaviləsinin olmasına görə
  • Yüksək əmək haqqına, mükafatlara və digər güzəştlərə görə
  • Gələcək karyerası üçün əhəmiyyət kəsb etdiyinə görə
  • Maraqlı, işgüzar kollektivə görə