Nazirliyin Çağrı Mərkəzinə daxil olan müraciətlərin sayı açıqlanıb

20-10-2015 / 10:38

Sentyabrda İqtisadiyyat və Sənaye Nazirliyinin 195-2 Çağrı Mərkəzinə 1000-dən çox, bu ilin doqquz ayında isə 9 min 300-dən artıq müraciət daxil olub.

İqtisadiyyat və Sənaye Nazirliyindən Xeberler.az-a bildirilib ki, müraciətlər əsasən sahibkarlığın inkişafı, güzəştli kreditlər, istehlakçıların hüquqlarının müdafiəsi və nazirliyin səlahiyyətlərinə aid digər məsələlər barədə olub. Müraciətlər operativ şəkildə cavablandırılıb. Araşdırma tələb edən müraciətlərə isə qanunvericilikdə müəyyən olunmuş müddətdə baxılıb və müvafiq tədbirlər görülüb.

Nazirliyin 195-2 Çağrı Mərkəzinə bütün telefonlardan 195 nömrəsinə zəng edib 2 düyməsini yığmaqla müraciət etmək olar. Stasionar nömrələrdən 195-2 nömrəsinə edilən zənglər və mərkəz tərəfindən göstərilən bütün xidmətlər ödənişsizdir. Çağrı Mərkəzi qanunvericiliklə nəzərdə tutulmuş rəsmi iş günlərində fasiləsiz olaraq saat 9-dan 18-dək fəaliyyət göstərir.

 

Xeberler.az


ŞƏRHLƏR





sorğu
Delta Telecom şirkətinin son istifadəçiyə birbaşa internet xidməti göstərməsi internet bazarında vəziyyəti necə dəyişə bilər ?
  • “Çəkidə aldatma” aradan qalxacaq və internetin keyfiyyəti yüksələcək.
  • İnternet bazarında sərbəst və azad rəqabət güclənəcək.
  • Qiymətlər enəcək və daha sürətli internetdən istifadə edənlərin sayı kəskin artacaq
  • İnternet bazarında rəqabət azalacaq.