Nar “İlin ən yaxşı “tweet”-i” nominasiyasında Bomba sosial media mükafatına layiq görüldü. Buna səbəb mobil operatorun sosial şəbəkələr üzərindən göstərdiyi aktiv fəaliyyətdir.
Şirkətdən Xeberler.az-a verilən məlumata görə, müştərilər Twitter, Facebook və digər sosial şəbəkələrdə Nar-ın maraqlı paylaşımlarını izləyə, həm də onları maraqlandıran sualları birbaşa yaza bilərlər.
Belə ki, Nar sosial şəbəkələr üzərindən tam şəkildə müştəri xidməti göstərən ilk və hazırda yeganə mobil operatordur. İnternet istifadəçiləri harada olduqlarından asılı olmayaraq Nar-a yaza və üçüncü tərəfə yönləndirmə olmadan birbaşa xidmətlərdən yararlana bilərlər.
Twitter istifadəçilərinin Nar-a yazdıqları sorğular təkcə xidmətlərlə məhdudlaşmır. Twitter istifadəçiləri Nar ilə bağlı istədikləri mövzuda səhifəyə yazır və cavab ala bilirlər. Nəticədə, 2016-cı ilin göstəricilərinə əsasən, Nar izləyicilərinin hər 1000 nəfərə görə aktivliyi orta hesabla 544 nəfər təşkil edib. İzləyici aktivliyinə görə Nar-ın Twitter səhifəsi ölkədə ən aktiv korporativ səhifədir.
Bundan başqa, 2016-cı ildə Nar-a sosial şəbəkələr üzərindən müraciətlərin sayı 2015-ci illə müqayisədə 84% artmışdır. Sorğuların artmasına baxmayaraq, istifadəçilərə göstərilən xidmətin də keyfiyyəti yüksəlmişdir; Facebook-un göstəricilərinə əsasən, daxil olan sorğuların 98%-i bir neçə dəqiqə ərzində cavablandırılır.
Nar təkcə Twitter, Facebook, YouTube və Instagram-da deyil, hətta Google+, Soundcloud kimi sosial şəbəkələrdə də aktiv fəaliyyət göstərir. Sosial şəbəkələr üzərindən yüksəkkeyfiyyətli xidmət göstərmək, eləcə də izləyicilər üçün maraqlı məzmunların paylaşılması Nar-ın müştəri yönümlü xidmət strategiyasının tərkib hissəsidir.
Bu strategiyanın məntiqi nəticəsi kimi Nar Azərbaycanın nüfuzlu sosial media mükafatı olan Bomba mükafatına layiq görüldü. Bomba mükafatı 2016-cı ildə Twitter, Facebook, YouTube və Instagram səhifələrində ən yaxşı və aktiv fəaliyyət göstərən blogger, istifadəçi və şirkətlərə verilir. Mükafata bütün nominasiyalar üzrə namizədlər sosial şəbəkələr üzərindən aparılan səsvermə ilə seçilir. Daha sonra münsiflər heyəti bu namizədlər arasından qalibləri seçir. Səsvermələrə əsasən, Nar “İlin ən yaxşı “tweet”-i”, “İlin ən yaxşı korporativ Instagram səhifəsi” və “İlin ən yaxşı korporativ Facebook səhifəsi” nominasiyalarında təmsil olunurdu.
Günel
Televiziyaların reytinqini kim ölçür, necə ölçür və nəticələr ağlabatan olacaqmı?
Nazirlik inkubasiya mərkəzlərini niyə topladı? –Şərh
Windows 10-u necə sürətləndirmək olar?
Bizi idarə edən güc: Netokratiya
Tor: şəbəkənin nəzarətindən azad olmaq imkanı
Facebook müəmması
4G mobil texnologiyası niyə ləngiyir?
Rəqəmli yayım: mərkəzdən kənarda yaşayanlar nə etsin?
“Asan imzanı belə gördüm”- Azər Həsrət
Azərbaycanda e-hökumətin inkişafinda yeni sosial tələbləri nəzərə alan xidmətlərin genişləndirilməsi perspektivləri