Texnologiya şirkətlərinin loqo dəyişimi

06-05-2015 / 11:33

Ən böyük  texnologiya şirkətləri ayaqda qala bilmək üçün yeniliklər və dəyişikliklər etməlidirlər.

Bu səbəbdən bir çox populyar texnologiya şirkətlərinin dəyişikliklər etdiyini görürük. Əksər hallarda belə şirkətlər yeni görüntü yaratmaq üçün loqolarını yeniləyirlər. Bəzi şirkətlərin loqoları o dərəcə dəyişildi ki, əvvəlki loqo ilə indiki arasında müqayisə apardığımızda tam fərqli görüntü ortaya çıxır.

Xəbərlər-in verdiyi məlumata görə, Yahoo  2013-cü ildə  aerodinamik hərflər olan loqodan imtina edərək daha professional görüntülü loqoya keçdi.

 

Google-un son loqosu daha müasir görünüşə malikdir.

 

Apple-ın “göyqurşağı alma” loqosu 1977-ci ildə böyük maraq yaratmışdı, lakin 2007-ci ildə loqo daha sadə, ağ 3D loqo şəklində dəyişdirildi.

 

 

Samsung makaron sexi olaraq istifadəyə verildiyi üçün ilk loqosu biraz fərqlidir. 1993-cü ildə isə Samsung məşhur göy rəngli loqodan istifadə etməyə başladı.

 

Microsoft isə demək olar ki. 10 ildən bir öz loqosunu dəyişdirir.

 

Nokianın ilk loqosu şirkətin ofisinin qabağındakı gölü təmsil edir.

 

Hewlett Packard (HP) 1939-cu ildən etibarən bir çox loqo dəyişdirdi, lakin iki hərf bütün loqolarda öz yerini qoruyurdu.

 

İndiyə kimi ən çox dəyişən loqo PlayStation-a məxsusdur.

 Sevinc Əsədova

 

 


ŞƏRHLƏR






sorğu
İT mütəxəssislər iş yerlərini hansı meyarlar əsasında seçir ?
  • Şirkətin yüksək statusuna görə
  • İşin, layihənin xarakterinə görə
  • Əmək müqaviləsinin olmasına görə
  • Yüksək əmək haqqına, mükafatlara və digər güzəştlərə görə
  • Gələcək karyerası üçün əhəmiyyət kəsb etdiyinə görə
  • Maraqlı, işgüzar kollektivə görə