Ən böyük texnologiya şirkətləri ayaqda qala bilmək üçün yeniliklər və dəyişikliklər etməlidirlər.
Bu səbəbdən bir çox populyar texnologiya şirkətlərinin dəyişikliklər etdiyini görürük. Əksər hallarda belə şirkətlər yeni görüntü yaratmaq üçün loqolarını yeniləyirlər. Bəzi şirkətlərin loqoları o dərəcə dəyişildi ki, əvvəlki loqo ilə indiki arasında müqayisə apardığımızda tam fərqli görüntü ortaya çıxır.
Xəbərlər-in verdiyi məlumata görə, Yahoo 2013-cü ildə aerodinamik hərflər olan loqodan imtina edərək daha professional görüntülü loqoya keçdi.
Google-un son loqosu daha müasir görünüşə malikdir.
Apple-ın “göyqurşağı alma” loqosu 1977-ci ildə böyük maraq yaratmışdı, lakin 2007-ci ildə loqo daha sadə, ağ 3D loqo şəklində dəyişdirildi.
Samsung makaron sexi olaraq istifadəyə verildiyi üçün ilk loqosu biraz fərqlidir. 1993-cü ildə isə Samsung məşhur göy rəngli loqodan istifadə etməyə başladı.
Microsoft isə demək olar ki. 10 ildən bir öz loqosunu dəyişdirir.
Nokianın ilk loqosu şirkətin ofisinin qabağındakı gölü təmsil edir.
Hewlett Packard (HP) 1939-cu ildən etibarən bir çox loqo dəyişdirdi, lakin iki hərf bütün loqolarda öz yerini qoruyurdu.
İndiyə kimi ən çox dəyişən loqo PlayStation-a məxsusdur.
Sevinc Əsədova
Televiziyaların reytinqini kim ölçür, necə ölçür və nəticələr ağlabatan olacaqmı?
Nazirlik inkubasiya mərkəzlərini niyə topladı? –Şərh
Windows 10-u necə sürətləndirmək olar?
Bizi idarə edən güc: Netokratiya
Tor: şəbəkənin nəzarətindən azad olmaq imkanı
Facebook müəmması
4G mobil texnologiyası niyə ləngiyir?
Rəqəmli yayım: mərkəzdən kənarda yaşayanlar nə etsin?
“Asan imzanı belə gördüm”- Azər Həsrət
Azərbaycanda e-hökumətin inkişafinda yeni sosial tələbləri nəzərə alan xidmətlərin genişləndirilməsi perspektivləri