Unibank səhifəsi Facebook tərəfindən müştəriyönümlü qiymətləndirilib.
Bankdan Xeberler.az-a bildirilib ki, Research in Motion-ın araşdırmalarına görə, hazırda texnoloji alətlərə daxil olan sosial internet kommunikasiyaları hər bir şirkət və onun müştəriləri arasında inam yaradan vasitəyə çevrilib.
Müştəri məmnuniyyətini öz fəaliyyətində əsas prioritetlərindən hesab edən Unibank müştərilərlə kommunikasiyanı gücləndirmək üçün sosial şəbəkələri əsas vasitələrdən biri hesab edir.
Məsələn, hər bir müştəri Unibank-ın Facebook səhifəsinə daxil olmaqla, bankın mövcud kampaniyaları, məhsul və xidmətləri haqqında istənilən suala cavabı cəmi bir neçə dəqiqə ərzində ala bilir.
Xeberler.az
Televiziyaların reytinqini kim ölçür, necə ölçür və nəticələr ağlabatan olacaqmı?
Nazirlik inkubasiya mərkəzlərini niyə topladı? –Şərh
Windows 10-u necə sürətləndirmək olar?
Bizi idarə edən güc: Netokratiya
Tor: şəbəkənin nəzarətindən azad olmaq imkanı
Facebook müəmması
4G mobil texnologiyası niyə ləngiyir?
Rəqəmli yayım: mərkəzdən kənarda yaşayanlar nə etsin?
“Asan imzanı belə gördüm”- Azər Həsrət
Azərbaycanda e-hökumətin inkişafinda yeni sosial tələbləri nəzərə alan xidmətlərin genişləndirilməsi perspektivləri