«Azərpoçt» Dövlət Müəssisəsi bu ilin mart ayının 16-da saat 10:00-dan 12:00-dək «Qaynar xətt» vasitəsi ilə Azərbaycanda yaşayan vətəndaşların poçt sahəsinin fəaliyyəti ilə bağlı irad və təkliflərini qəbul edəcək.
«Azərpoçt»dan verilən məlumata əsasən, vətəndaşlarla birbaşa 498-79-77 nömrəli şəhər telefonu vasitəsi ilə canlı bağlantı yaradılacaq. «Qaynar xətt»də vətəndaşların suallarına cavab vermək üçün «Azərpoçt»un maddi məhsul işçiləri iştirak edəcəklər.
Xatırladaq ki, «Azərpoçt» 1999-cu ildən respublikada poçt və elektrik rabitəsinin təşkili və xidmətlərin göstərilməsi sahəsində fəaliyyət göstərir. APA
Televiziyaların reytinqini kim ölçür, necə ölçür və nəticələr ağlabatan olacaqmı?
Nazirlik inkubasiya mərkəzlərini niyə topladı? –Şərh
Windows 10-u necə sürətləndirmək olar?
Bizi idarə edən güc: Netokratiya
Tor: şəbəkənin nəzarətindən azad olmaq imkanı
Facebook müəmması
4G mobil texnologiyası niyə ləngiyir?
Rəqəmli yayım: mərkəzdən kənarda yaşayanlar nə etsin?
“Asan imzanı belə gördüm”- Azər Həsrət
Azərbaycanda e-hökumətin inkişafinda yeni sosial tələbləri nəzərə alan xidmətlərin genişləndirilməsi perspektivləri