10 avqust 2018-ci il tarixində Azərbaycan Respublikasının Prezidenti yanında Vətəndaşlara Xidmət və Sosial İnnovasiyalar üzrə Dövlət Agentliyinin Çağrı mərkəzinin yeni inzibati ofisinin açılışı olub.
Xeberler.az məlumat verir ki, 1 fevral 2013-cü il tarixindən fəaliyyətə başlayan Çağrı mərkəzi Asan xidmət mərkəzlərinin fəaliyyəti ilə bağlı informasiya xidmətinin göstərilməsini, xidmətlərlə əlaqədar şikayət və təkliflərin qəbul olunmasını həyata keçirir.
Belə ki, 2000 kv.m-ə yaxın sahəni əhatə edən yeni Çağrı mərkəzində 2 xidmət zalı, 8 işçi, 1 müdir otağı, həmçinin təlim, iclas, server, istirahət otağı və mətbəx mövcuddur. Mərkəz səsboğucu funksiyaları nəzərə alınmaqla masalar, kompüterlər, zəruri proqram təminatları, qanunvericilik bazası, qulaqlıq və mikrofon kimi müasir texniki və digər avadanlıqlarla təchiz olunub.
Bildirək ki, Çağrı mərkəzində Cisco UCCE telefoniya sistemindən istifadə edilir.
Xeberler.az
Televiziyaların reytinqini kim ölçür, necə ölçür və nəticələr ağlabatan olacaqmı?
Nazirlik inkubasiya mərkəzlərini niyə topladı? –Şərh
Windows 10-u necə sürətləndirmək olar?
Bizi idarə edən güc: Netokratiya
Tor: şəbəkənin nəzarətindən azad olmaq imkanı
Facebook müəmması
4G mobil texnologiyası niyə ləngiyir?
Rəqəmli yayım: mərkəzdən kənarda yaşayanlar nə etsin?
“Asan imzanı belə gördüm”- Azər Həsrət
Azərbaycanda e-hökumətin inkişafinda yeni sosial tələbləri nəzərə alan xidmətlərin genişləndirilməsi perspektivləri