Facebook 2007dən bəri təxminən 100 milyon dollar qazanc əldə etdiyi virtual hədiyyə dükanını endirməyə hazırlaşır. Facebook istifadəçilərin bir-birləriylə hədiyyələşdiyi hədiyyə dükanını gələn ay bağlayacağını açıqlayıb.
Sosial şəbəkənin bu funksiyasını bağlamaq istəməsinin səbəbi isə olduqca maraqlıdır. Facebook rəhbərliyi qeyd edib ki, artıq digər, fotoşəkillər, xəbər axışı, oyunlar, şərhlər və "bəyən" kimi məhsullarımiza daha çox fikir vermək istəyirik, ona görə də virtual hədiyyə dükanını bağlayacağıq.
Təbii ki bu, artıq saytda virtual hədiyyələr görə bilməyəcəksiniz demək deyil, sayt həyata keçirəcəyi yeni layihələrlə buna oxşar bir xidmət verməyə davam edəcək.
V.ELMAR
Televiziyaların reytinqini kim ölçür, necə ölçür və nəticələr ağlabatan olacaqmı?
Nazirlik inkubasiya mərkəzlərini niyə topladı? –Şərh
Windows 10-u necə sürətləndirmək olar?
Bizi idarə edən güc: Netokratiya
Tor: şəbəkənin nəzarətindən azad olmaq imkanı
Facebook müəmması
4G mobil texnologiyası niyə ləngiyir?
Rəqəmli yayım: mərkəzdən kənarda yaşayanlar nə etsin?
“Asan imzanı belə gördüm”- Azər Həsrət
Azərbaycanda e-hökumətin inkişafinda yeni sosial tələbləri nəzərə alan xidmətlərin genişləndirilməsi perspektivləri