Türkiyədə İnstagram və Twitter kimi sosial media platformalarında böyük sayda izləyicisi olan şəxslərin paylaşdığı reklam paylaşımlarına vergi qoyulacaq.
Xeberler.az-ın məlumatına görə, bu barədə Türkiyənin Maliyyə Nazirliyinin açıqlamasında bildirilib.
Maliyyə naziri Naci Ağbal verdiyi açıqlamada bildirib ki, nazirlik məsələ ilə bağlı fəaliyyətə başlayır.
O, qeyd edib ki, hazırda vergi qaydaları rəqəmsal dünyanı tam əhatə etməyib və bunu üçün qanunda dəyişiklik ediləcək:
“ Elektronik mühitdə istehsal edilən o məkanı da artık ‘elektronik işyeri’ kimi qəbul edəcəyik. Buradan gəlir əldə edilirsə, mükəlləf olacaq”.
Günel
Televiziyaların reytinqini kim ölçür, necə ölçür və nəticələr ağlabatan olacaqmı?
Nazirlik inkubasiya mərkəzlərini niyə topladı? –Şərh
Windows 10-u necə sürətləndirmək olar?
Bizi idarə edən güc: Netokratiya
Tor: şəbəkənin nəzarətindən azad olmaq imkanı
Facebook müəmması
4G mobil texnologiyası niyə ləngiyir?
Rəqəmli yayım: mərkəzdən kənarda yaşayanlar nə etsin?
“Asan imzanı belə gördüm”- Azər Həsrət
Azərbaycanda e-hökumətin inkişafinda yeni sosial tələbləri nəzərə alan xidmətlərin genişləndirilməsi perspektivləri