Son 7 ildir ölkədə reklam bazarının həcmi dəyişməyib.
Xeberler.az bildirir ki, bunu "Rəqəmsal və audiovizual yayım sənayesi" İctimai Birliyinin Reklamçılar komitəsinin sədri Zaur İsmayılov "Audiovizual mühitdə reklam fəaliyyətinin tənzimlənməsi" mövzusunda tədbirdə deyib.
O bildirib ki, hazırda bazarın maliyyə həcmi 45 milyon manatdır.
"Bazarın reytinq həcmi 1,6 milyon manat, orta reytinq qiyməti isə 28 manatdır. Reklam bazarımızın böyüməsi üçün orta reytinq qiyməti artırılmalı, bazarın ümumi reytinq həcmi böyüməlidir. Ancaq hər iki hal özlüyündə ümumi maliyyə artımı, yəni maliyyə vəsaiti tələb edir. Bu mənada hazırda televiziyaların reklam bazarı "pat" vəziyyətindədir və bazarın öz dinamikası ilə bundan çıxması mümkünsüz görünür".
Televiziyaların reytinqini kim ölçür, necə ölçür və nəticələr ağlabatan olacaqmı?
Nazirlik inkubasiya mərkəzlərini niyə topladı? –Şərh
Windows 10-u necə sürətləndirmək olar?
Bizi idarə edən güc: Netokratiya
Tor: şəbəkənin nəzarətindən azad olmaq imkanı
Facebook müəmması
4G mobil texnologiyası niyə ləngiyir?
Rəqəmli yayım: mərkəzdən kənarda yaşayanlar nə etsin?
“Asan imzanı belə gördüm”- Azər Həsrət
Azərbaycanda e-hökumətin inkişafinda yeni sosial tələbləri nəzərə alan xidmətlərin genişləndirilməsi perspektivləri