2017-ci il ərzində Vergilər Nazirliyinin Çağrı Mərkəzinin əməkdaşları tərəfindən canlı əlaqə zamanı daxil olmuş 312450 zəng cavablandırılıb.
Bu barədə Xeberler.az-a Nazirlikdən məlumat verilib.
Qeyd edilib ki, vergi ödəyicilərinin məlumatlandırılması məqsədilə onlara 2472882 SMS göndərilib. 2017-сi il ərzində Vergilər Nazirliyinin rəsmi internet səhifəsinə 5211125 daxilolma qeydə alınıb.
Vergi ödəyicilərinə xidmət strukturlarında 486.318 vətəndaş qəbul edilərək onlara 744.149 sayda xidmət göstərilib. 2018-ci ilin 1 yanvar tarixinə vergi ödəyicilərinə ümumilikdə 404646 sayda ASAN İmza sertifikatı verilib. 2017-ci il ərzində 148.990 vergi ödəyicii (11860 hüquqi şəxs, 137130 fiziki şəxs), 31782 təsərrüfat subyekti (obyekti), 17167 nəzarət–kassa aparatı və 6803 POS-terminal qeydiyyata alınıb.
Günel
Televiziyaların reytinqini kim ölçür, necə ölçür və nəticələr ağlabatan olacaqmı?
Nazirlik inkubasiya mərkəzlərini niyə topladı? –Şərh
Windows 10-u necə sürətləndirmək olar?
Bizi idarə edən güc: Netokratiya
Tor: şəbəkənin nəzarətindən azad olmaq imkanı
Facebook müəmması
4G mobil texnologiyası niyə ləngiyir?
Rəqəmli yayım: mərkəzdən kənarda yaşayanlar nə etsin?
“Asan imzanı belə gördüm”- Azər Həsrət
Azərbaycanda e-hökumətin inkişafinda yeni sosial tələbləri nəzərə alan xidmətlərin genişləndirilməsi perspektivləri