Microsoftun - istifadəçilərin daxil etdikləri axtarış sorğularını 6 ay müddətindən çox saxlamayacağı barədə açıqlaması böyük səs-küyə səbəb olub. Lakin ekspertlər bildirirlər ki, bu şirkətin marketinq siyasətidir. Onlar bildirirlər ki, başqa axtarış sistemləri ilk addımı atmayınca Microsoft bu işi başlamayacaq.
Xatırladaq ki, hazırda Microsoft axtarış sistemi istifadəçi sorğuları ilə bağlı məlumatları 18 ay saxlayır. Bu Google-dan 2 dəfə (9 ay), Yahoo!-dan isə 5 dəfə çox deməkdir (13 ay).
Televiziyaların reytinqini kim ölçür, necə ölçür və nəticələr ağlabatan olacaqmı?
Nazirlik inkubasiya mərkəzlərini niyə topladı? –Şərh
Windows 10-u necə sürətləndirmək olar?
Bizi idarə edən güc: Netokratiya
Tor: şəbəkənin nəzarətindən azad olmaq imkanı
Facebook müəmması
4G mobil texnologiyası niyə ləngiyir?
Rəqəmli yayım: mərkəzdən kənarda yaşayanlar nə etsin?
“Asan imzanı belə gördüm”- Azər Həsrət
Azərbaycanda e-hökumətin inkişafinda yeni sosial tələbləri nəzərə alan xidmətlərin genişləndirilməsi perspektivləri