Microsoft şirkəti iyun ayında öz axtarış sisteminin genişhəcmli reklam kompaniyasını həyata keçirəcək. Reaklam kompaniyasının JWT agentliyi tərəfindən təşkil ediləcəyi gözlənilir. Reklam büdcəsi isə 80-100 mln. dollar arasında olacaq. Müqayisə üçün deyək ki, Microsoft 2008-ci il ərzində ABŞ ərazisində reklama 361 mln. dollar pul ayırıb. Reklamlar şəbəkədə, televiziyada, mətbuatda və radioda göstəriləcək.
Axtarış sisteminin adı Kumo olacaq. Bu sistem Google və Yahoo` kimi sistemlərə rəqib olmağı hədəf etməyib. Microsoft az nəticəli, lakin daha dəqiq nəticələrə əsaslanan sistem qurmaq fikrindədir. 2009-cu il martın ortalarında Microsoftun ABŞ ərazisindəki axtarış göstəricisi 8.2 faiz olub. Bu da son 12 ayda ən aşağı göstəricidir. Microsoft nəticələri Kumonun istifadəyə verilməsi ilə düzəltmək istəyir.
Televiziyaların reytinqini kim ölçür, necə ölçür və nəticələr ağlabatan olacaqmı?
Nazirlik inkubasiya mərkəzlərini niyə topladı? –Şərh
Windows 10-u necə sürətləndirmək olar?
Bizi idarə edən güc: Netokratiya
Tor: şəbəkənin nəzarətindən azad olmaq imkanı
Facebook müəmması
4G mobil texnologiyası niyə ləngiyir?
Rəqəmli yayım: mərkəzdən kənarda yaşayanlar nə etsin?
“Asan imzanı belə gördüm”- Azər Həsrət
Azərbaycanda e-hökumətin inkişafinda yeni sosial tələbləri nəzərə alan xidmətlərin genişləndirilməsi perspektivləri