Intel, Microsoft, Hewlett-Packard, Dell və Lenovo kompüter istehsalçıları fərdi kompüterlər bazarında vəziyyəti yaxşılaşdırmaq məqsədilə səylərini birləşdirərək alyans yaradıblar.
Xeberler.az xarici mətbuata istinadən bildirir ki, alyans ilk öncə məqsədi potensial alıcılara fərdi kompüter alışından əldə edilən faydanı çatdırmaq olan PC Does What? adlı geniş reklam kampaniyası təşkil etmək qərarına gəlib. Televiziya reklam çarxlarında və onlayn reklamda tamaşaçılar müasir kompüterlərin nəyə qadir olmasını və onların insan həyatını necə dəyişə bilməsini görmək imkanı əldə edəcəklər.
Tarixən kompüter reklamına əsas töhfəni Intel və Microsoft şirkətləri verib, lakin bu dəfə iri fərdi kompüter istehsalçıları bu işdə həmkarlarına dəstək olacaqlar. Reklam kampaniyası əvvəlcə ABŞ və Çində işə salınacaq.
Kampaniyaya xərclənən məbləğ barədə məlumat verilməsə də, bəzi məlumatlara görə, onun büdcəsi bu bazar seqmentində illik reklam xərclərinə bərabər olacaq ki, bu da 300 milyard dollar deməkdir.
Xeberler.az
Televiziyaların reytinqini kim ölçür, necə ölçür və nəticələr ağlabatan olacaqmı?
Nazirlik inkubasiya mərkəzlərini niyə topladı? –Şərh
Windows 10-u necə sürətləndirmək olar?
Bizi idarə edən güc: Netokratiya
Tor: şəbəkənin nəzarətindən azad olmaq imkanı
Facebook müəmması
4G mobil texnologiyası niyə ləngiyir?
Rəqəmli yayım: mərkəzdən kənarda yaşayanlar nə etsin?
“Asan imzanı belə gördüm”- Azər Həsrət
Azərbaycanda e-hökumətin inkişafinda yeni sosial tələbləri nəzərə alan xidmətlərin genişləndirilməsi perspektivləri