Şirkət müştərilərinin Facebook sosial şəbəkəsində etdikləri müraciətlərinin çox hissəsi cavabsız qalır.
Xəbərlər-in verdiyi məlumata görə, bu barədə sosial şəbəkələrin analitikası və hesabatlılığı ilə məşğul olan Locowise şirkətinin yeni hesabatında deyilir.
Şirkət mütəxəssisləri 900-dən çox səhifəni öyrənərək şirkətlərin Facebook-dakı müştəri xidmətlərinin qeyri-qənaətbəxş olmasını müəyyən ediblər.
Tədqiqatın ən yaddaqalan nəticəsi isə müraciətlərin 87 faizinin cavablandırılmaması olub.
İnzibatçıları müştərilərin müraciətlərini cavablandırmağa məsul olan səhifələr arasında onlar bunu seçim ilə etməklə yalnız 37 faizinə cavab verirlər.
Digər istifadəçilər tərəfindən şərhlərin dərc edilməsi imkanını ləğv edən səhifələrin 65 faizi müştərilərə ümumiyyətlə cavab vermir.
Digər tərəfdən şirkətlər müştərilərin suallarını cavablandıran zaman bunu tez edirlər. İnzibatçıları müştərilərin müraciətlərini cavablandıran bütün səhifələr arasında cavabların 33 faizi sual dərc edildikdən 60 dəqiqə, 12 faizi 1-2 saat, 15 faizi 2-4 saat sonra daxil olub.
Locowise mütəxəssisləri qeyd edir ki, təqdim edilən məlumatlar şirkətlərə Facebook-da hazırkı müştəri xidmətləri barədə informasiya əldə etməyə imkan verir. Təşkilat müştərilərin müraciətlərinə cavab verməyən şirkətlərin 87 faizinə aiddirsə, onun əməkdaşları məlumatların emalı məsələsini yenidən nəzərdən keçirməli və ya ümumiyyətlə səhifədə digər istifadəçilər tərəfindən şərhlərin dərc edilməsi imkanını ləğv etməlidir.
Xeberler.az
Televiziyaların reytinqini kim ölçür, necə ölçür və nəticələr ağlabatan olacaqmı?
Nazirlik inkubasiya mərkəzlərini niyə topladı? –Şərh
Windows 10-u necə sürətləndirmək olar?
Bizi idarə edən güc: Netokratiya
Tor: şəbəkənin nəzarətindən azad olmaq imkanı
Facebook müəmması
4G mobil texnologiyası niyə ləngiyir?
Rəqəmli yayım: mərkəzdən kənarda yaşayanlar nə etsin?
“Asan imzanı belə gördüm”- Azər Həsrət
Azərbaycanda e-hökumətin inkişafinda yeni sosial tələbləri nəzərə alan xidmətlərin genişləndirilməsi perspektivləri