Şirkətlər onlayn fırıldaqçılığı ən böyük problem hesab edir

23-07-2015 / 10:33

Experian şirkətinin tədqiqatından məlum olub ki, Avropa, Yaxın Şərq və Afrikada fəaliyyət göstərən şirkətlərin əksəriyyəti (78 faiz) onlayn fırıldaqçılığı ən böyük problem hesab edir.

Xəbərlər-in RYTN-nin rəsmi saytına istinadən verdiyi məlumata görə, respondentlərin 79 faizi İnternet fırıldaqçılığı hallarının yaxın beş ildə xeyli artacağını güman edir.

Hazırda telekommunikasiya və maliyyə təşkilatlarının 47 faizi bank kartları nömrələrindən istifadə edən fırıldaqçılarla qarşılaşır. Bundan başqa, rəyi soruşulanların 71 faizi bildirib ki, bu problem növbəti beş ildə Avropa, Yaxın Şərq və Afrikada daha ciddi xarakter alacaq.

Tədqiqatdan həmçinin məlum olub ki, fərdi məlumatların oğurlanması halları bu gün Avropa, Yaxın Şərq və Afrikada fəaliyyət göstərən şirkətlər üçün əsas problemdir. Bu problemin beş il ərzində iki dəfə artacağı və ondan şirkətlərin 48 faizinin ziyan çəkəcəyi bildirilir.

Şirkətlərin çoxu fırıldaqçılığa sərt nəzarət və istifadəçilər üçün rahatlıq arasında optimal balansa nail olmağa çalışır. Dörd şirkətdən üçü hesab edir ki, fırıldaqçılar daxili sistemlərə daxil olur və problemi dərhal həll etmək lazımdır.

Xeberler.az 


ŞƏRHLƏR





sorğu
Delta Telecom şirkətinin son istifadəçiyə birbaşa internet xidməti göstərməsi internet bazarında vəziyyəti necə dəyişə bilər ?
  • “Çəkidə aldatma” aradan qalxacaq və internetin keyfiyyəti yüksələcək.
  • İnternet bazarında sərbəst və azad rəqabət güclənəcək.
  • Qiymətlər enəcək və daha sürətli internetdən istifadə edənlərin sayı kəskin artacaq
  • İnternet bazarında rəqabət azalacaq.