İqtisadiyyat və Sənaye Nazirliyinin səlahiyyətlərinə aid sualların operativ və ətraflı cavablandırılması məqsədilə nazirliyin 195-2 Telefon Məlumat Mərkəzi fəaliyyət göstərir.
Xəbərlər-in verdiyi məlumata görə, indiyədək 195-2 Telefon Məlumat Mərkəzinə 35 minə yaxın müraciət daxil olub.
Telefon Məlumat Mərkəzinə daxil olmuş müraciətlər operativ şəkildə cavablandırılır, araşdırma tələb edilən müraciətlər isə nazirliyin aidiyyəti strukturları tərəfindən qanunvericilikdə müəyyən olunmuş müddətdə baxılır və müvafiq tədbirlər görülür.
Bu ilin aprel ayında isə nazirliyin 195-2 Telefon Məlumat Mərkəzinə 800-dən çox müraciət daxil olub. Müraciətlərin əsasən 44 faizi istehlakçıların hüquqlarının müdafiəsi, 17 faizi nazirliyin səlahiyyətlərinə aid olan digər məsələlər, 11 faizi sahibkarlığın inkişafı, 5 faizi güzəştli kreditlər və s. barədə olub.
Qeyd edək ki, stasionar və mobil telefonlardan Məlumat Mərkəzinə zəng etməklə nazirliyin səlahiyyətlərinə aid məsələlərlə bağlı müraciətlərə cavab almaq olar. 195-2 nömrəsi ilə danışıq, Telefon Məlumat Mərkəzinin xidmətləri ödənişsizdir. Telefon xidməti canlı rejimdə, iş günlərində fasiləsiz olaraq saat 9.00-dan 18.00-dək fəaliyyət göstərir. (trend)
Televiziyaların reytinqini kim ölçür, necə ölçür və nəticələr ağlabatan olacaqmı?
Nazirlik inkubasiya mərkəzlərini niyə topladı? –Şərh
Windows 10-u necə sürətləndirmək olar?
Bizi idarə edən güc: Netokratiya
Tor: şəbəkənin nəzarətindən azad olmaq imkanı
Facebook müəmması
4G mobil texnologiyası niyə ləngiyir?
Rəqəmli yayım: mərkəzdən kənarda yaşayanlar nə etsin?
“Asan imzanı belə gördüm”- Azər Həsrət
Azərbaycanda e-hökumətin inkişafinda yeni sosial tələbləri nəzərə alan xidmətlərin genişləndirilməsi perspektivləri