“We are social” platformasının yaydığı son məlumata görə, Azərbaycanda əhalinin 81,1 faizi (8,26 milyon) internet istifadəçisidir. Azərbaycan üzrə internet istifadəçilərinin sayı ötən ilə nisbətən 202 min nəfər, yəni 2,5 faiz artıb.
Xeberler.az bildirir ki, Media Təhlil Mərkəzindən (MTM) verilən məlumata görə, internet istifadəçilərinin sosial şəbəkə platformalarından istifadə aktivliyini nəzərə alaraq MTM tərəfindən növbəti sorğu keçirilib. Sorğuda iştirak edən 730 respondentin 49 faizini qadınlar, 51 faizini kişilər təşkil edib.
Respondentlər cavablardan bir neçəsini seçməklə son 3 ayda aktiv olduqları sosial şəbəkələri açıqlayıblar. Göstəricilər aşağıdakı kimidir:
“WhatsApp” 92,2 faiz; “Facebook” 87,9 faiz; “Instagram” 76,4 faiz; “Telegram” 60,3 faiz; “Twitter” 23,3 faiz; “Tiktok” 18,6 faiz; “LinkedIn” 12,7 faiz; “VKontakte” 5,8 faiz; “Odnoklassniki” 4,8 faiz.
İştirakçıların 7,1 faizi sosial şəbəkələrdən gündə bir dəfə istifadə etsə də, 91,4 faizi gün ərzində bir neçə dəfə istifadə etdiyini vurğulayıb. Respondentlərin 0,8 faizi həftədə bir neçə dəfə, 0,3 faizi həftədə bir dəfə, 0,4 faizi isə sosial şəbəkələrdən çox az hallarda istifadə etdiyini bildirib. Cavab verənlərin 55,2 faizi sosial şəbəkələrə ayırdıqları vaxtın onların təhsilinə və ya işinə mane olmadığını düşünsə də, 10,3 faizi bunun əksini, 34,5 faizi isə sosial platformalarda az vaxt keçirdiyini qeyd edib.
Sorğu iştirakçılarının 58,1 faizinin qənaətinə görə, sosial şəbəkələr onların işinə və ya təhsilinə müsbət təsir göstərir. Sosial platformalardan əyləncə üçün istifadə edənlər respondentlərin 31,6 faizini, sosial şəbəkələrin vaxt itkisi olduğunu bildirənlər isə cavab verənlərin 10,3 faizini təşkil edib.
Televiziyaların reytinqini kim ölçür, necə ölçür və nəticələr ağlabatan olacaqmı?
Nazirlik inkubasiya mərkəzlərini niyə topladı? –Şərh
Windows 10-u necə sürətləndirmək olar?
Bizi idarə edən güc: Netokratiya
Tor: şəbəkənin nəzarətindən azad olmaq imkanı
Facebook müəmması
4G mobil texnologiyası niyə ləngiyir?
Rəqəmli yayım: mərkəzdən kənarda yaşayanlar nə etsin?
“Asan imzanı belə gördüm”- Azər Həsrət
Azərbaycanda e-hökumətin inkişafinda yeni sosial tələbləri nəzərə alan xidmətlərin genişləndirilməsi perspektivləri