"SMS-xəbərdarlıq" xidməti bank hesabında aparılan əməliyyatlardan müştərinin daima xəbərdar olmasını təmin edən bir sistemdir. "SMS-xəbərdarlıq" xidməti müxtəlif banklarda müxtəlif adla fəaliyyət göstərir. Bu xidmətə qoşulmaq üçün bəzi banklar xidmət haqqı tutsa da, digərləri pulsuz servis təqdim edirlər. Müştəri xidmətə qoşulmaqla nəinki rahat məlumatlandırma sisteminə malik olur, həm də hesabın təhlükəsizliyini təmin edir.
Aşağıdakı cədvəldə mövcud xidmət üzrə bankların xidmət haqları qeyd olunub.
Banklar |
Aylıq xidmət haqqı |
Unibank |
pulsuz |
Parabank |
pulsuz |
Azərbaycan Sənaye Bankı |
pulsuz |
Bank of Azerbaijan |
pulsuz |
Kapital Bank |
pulsuz |
Bank Standard |
pulsuz |
Bank of Baku |
5 AZN (birdəfəlik)1 |
Azər-Türk Bank |
0.5 AZN |
AccessBank |
10 AZN (illik) |
DəmirBank |
1 AZN |
Expressbank |
1 AZN2 |
Kredo Bank |
1 AZN |
Yapı Kredi Bank Azərbaycan |
1 AZN |
Bank Technique |
1.18 AZN |
Qafqaz İnkişaf Bank |
1.18 AZN |
Beynəlxalq Bank |
1.18 AZN |
Bank Silk Way |
1.2 AZN |
TuranBank |
1.25 AZN |
Bank Respublika |
1.3 AZN |
DekaBank |
1.5 AZN |
United Credit Bank |
1.5 AZN |
Zamin Bank |
2 AZN |
AGBank |
2 AZN |
Amrahbank |
2 AZN |
Bank Avrasiya |
2 AZN |
Bank BTB |
2 AZN |
Nikoil Bank |
2 AZN |
Rabitəbank |
2 AZN |
Xalq Bank |
2 AZN |
NBC Bank |
25 AZN (illik) |
AtaBank |
3 AZN3 |
AFB Bank |
3 AZN |
Atrabank |
3 AZN |
Muğanbank |
3 AZN |
Bank of Baku-da Bolkart və "Əmanət klubu" kartları üçün SMS-xəbərdarlıq xidməti pulsuzdur
Expressbank-da VISA Gold və VISA Platinum sahibləri üçün SMS-xəbərdarlıq xidməti pulsuzdur
AtaBank-da SMS-xəbərdarlıq xidmətinin illik xidmət haqqı 20 manatdır.
Mənbə: banco.az
Televiziyaların reytinqini kim ölçür, necə ölçür və nəticələr ağlabatan olacaqmı?
Nazirlik inkubasiya mərkəzlərini niyə topladı? –Şərh
Windows 10-u necə sürətləndirmək olar?
Bizi idarə edən güc: Netokratiya
Tor: şəbəkənin nəzarətindən azad olmaq imkanı
Facebook müəmması
4G mobil texnologiyası niyə ləngiyir?
Rəqəmli yayım: mərkəzdən kənarda yaşayanlar nə etsin?
“Asan imzanı belə gördüm”- Azər Həsrət
Azərbaycanda e-hökumətin inkişafinda yeni sosial tələbləri nəzərə alan xidmətlərin genişləndirilməsi perspektivləri