“UNİBANK və BARKAMP-a aid ən yaxşı sloqan” müsabiqəsi yekunlaşdı

25-08-2009 / 15:50

14-16 Avqust tarixində İnternet və media layihələrinin inkişafına kömək məqsədilə keçirilən "Barkamp Azərbaycan" qeyri-konfransı başa çatsa da tədbirin əsas dəstəkçilərindən biri olan Unibank-ın təşkilatçılığı ilə, konfrans çərçivəsində keçirilən  “UNİBANK və BARKAMP-a aid ən yaxşı sloqan” müsabiqəsi dünən yekunlaşıb.

Müsabiqə şərtlərinə görə  UNİBANK və BARKAMP-a aid ən yaxşı sloqanın müəllifi Unibank tərəfindən Visa Electron və ya MasterCard Maestro plastik kartını əldə etmək imkanı qazandı.Bu kartlara sığorta lazım olmadığından, Unibank tərəfindən 50AZN dəyərində məbləğ də kartlara əlavə olunacaq.

Artıq müsabiqə başa çatıb, qalib gələn şəxsin adı Ellada Mustafayeva, təqdim etdiyi şüar isə  "BarCamp+Unibank=Bahooo!" Sevindirici haldır ki, Ellada Mustafayeva həm də xeberler.az saytının redaktorudur.

Məlumat üçün bildirək ki, Unibank 15 oktyabr 2002-ci il tarixində Azərbaycanın iki qabaqcıl kommersiya bankının - MBANK (1992) və PROMTEXBANKın (1994) birləşməsi nəticəsində yaranmışdır.Hal-hazırda bu bank Azərbaycanın ən etibarlı banklarından biri kimi nüfuz qazanıb. Bankın son zamanlar fəaliyyətində gənclərə dəstək verən layihələrdə iştirakı təqdirəlayiq haldır.


ŞƏRHLƏR





sorğu
Delta Telecom şirkətinin son istifadəçiyə birbaşa internet xidməti göstərməsi internet bazarında vəziyyəti necə dəyişə bilər ?
  • “Çəkidə aldatma” aradan qalxacaq və internetin keyfiyyəti yüksələcək.
  • İnternet bazarında sərbəst və azad rəqabət güclənəcək.
  • Qiymətlər enəcək və daha sürətli internetdən istifadə edənlərin sayı kəskin artacaq
  • İnternet bazarında rəqabət azalacaq.