4G istifadəçilərinin sayı 1 milyonu keçdi.
Nar bundan sonra da təqdim etdiyi məhsul və həllərlə müştərilərinin gündəlik həyatlarında etibarlı tərəfdaş olmağı hədəfləyir.
Nar ötən il 21 sosial layihəni uğurla icra edib.
Nar Azərbaycanın ən ucqar kəndlərini belə mobil rabitə xidmətlərilə təmin etməkdədir.
Nar sosial şəbəkələr üzərindən tam müştəri xidməti göstərən ilk telekommunikasiya şirkətidir.
Abunəçilərin fikrinə əsasən, Nar mobil internet sahəsində liderdir.
İnternetdən daimi istifadə edən iş adamları Nar-ın pulsuz 4G data modem və data nömrələrini əldə edə bilər.
Azercell Akademiyasının fəaliyyətinin ilk dövrlərində yalnız Azercell şirkətinin əməkdaşları üçün daxili təlimlər keçirilirdi.
Azercell ölkədə Socially devoted adına layiq görülmüş ilk mobil operator olub.
Ulduzum proqramı həm texniki həm də marketinq baxımından Azərbaycanda ən inkişaf etmiş proqramlardan biridir.
400 pulsuz dəqiqə və şəbəkədaxili 400 pulsuz sms əldə edəcək.
Qutu təklifinə qoşulanlar yalnız innovativ xidmətlərdən yararlanmır.
Yeni dükanın təqdimatı ilə əlaqədar olaraq yanvarın 29-u və 30-da hər bir müştəriyə “Nar” nömrə hədiyyə ediləcək.
5353 qısa nömrəsinə boş SMS göndərməklə (SMS ödənişsizdir) lotereya iştirakçısı ola bilərlər.
Nar daha bir intellektual yarışa dəstək oldu.
Bu mağazalarda abunəçilər istədiyi məhsulu sınaqdan keçirə, həmçinin onları müqayisə edə bilərlər.
Aktiv paketlərin istifadə müddəti bitdikdən sonra sonuncu sifariş edilmiş paket yenidən aktivləşəcək.
Nar bundan əvvəl də birliyin autizm simdromlu uşaqlarına öz dəstəyini göstərib və onların çalışdığı “Kashalata” kafe-atelyeni zəruri olan avadanlıqla təmin edib.
Televiziyaların reytinqini kim ölçür, necə ölçür və nəticələr ağlabatan olacaqmı?
Nazirlik inkubasiya mərkəzlərini niyə topladı? –Şərh
Windows 10-u necə sürətləndirmək olar?
Bizi idarə edən güc: Netokratiya
Tor: şəbəkənin nəzarətindən azad olmaq imkanı
Facebook müəmması
4G mobil texnologiyası niyə ləngiyir?
Rəqəmli yayım: mərkəzdən kənarda yaşayanlar nə etsin?
“Asan imzanı belə gördüm”- Azər Həsrət
Azərbaycanda e-hökumətin inkişafinda yeni sosial tələbləri nəzərə alan xidmətlərin genişləndirilməsi perspektivləri