İqtisadiyyat Nazirliyi yanında Antiinhisar və İstehlak Bazarına Nəzarət Dövlət Xidməti (AİBNDX) açıq məkanda reklam fəaliyyəti göstərən sahibkarların, müəssisə və təşkilatların maarifləndirilməsi məqsədilə seminar keçirib. Tədbir Dövlət Reklam Agentliyi və “İçərişəhər” Dövlət Tarix-Memarlıq Qoruğu İdarəsi ilə birgə təşkil olunub.
Xeberler.az məlumat verir ki, AİBNDX-nin nümayəndəsi Firuzə Hüseynova reklam sahəsində sahibkarların, müəssisə və təşkilatların qarşılaşdıqları məsələlər, sahibkarların hüquq və öhdəlikləri, haqsız rəqabət və reklam qanunvericiliyinin tələbləri, eləcə də bu sahədə görülmüş işlər barədə iştirakçıları məlumatlandırıb.
Dövlət Reklam Agentliyi və İçərişəhər Dövlət Tarix-Memarlıq Qoruğu İdarəsinin nümayəndələri açıq məkan reklamlarında əmtəə nişanından istifadə qaydaları, dil normaları, sistem üzərində hesab-fakturanın əldə edilməsi, reklam yerləşdirilməsinə dair icazə, dövlət rüsumu və ödənilən haqqın məbləği, yayımlanan reklamın formatı və digər məsələlərlə bağlı məlumat veriblər.
Qeyd edək ki, nəqliyyat vasitələrində və telekanallarda reklam sifarişi verən subyektlərin qeyd olunan sahədə maarifləndirilməsi məqsədilə cari il ərzində AİBNDX tərəfindən müvafiq seminarların keçirilməsi nəzərdə tutulur.
Televiziyaların reytinqini kim ölçür, necə ölçür və nəticələr ağlabatan olacaqmı?
Nazirlik inkubasiya mərkəzlərini niyə topladı? –Şərh
Windows 10-u necə sürətləndirmək olar?
Bizi idarə edən güc: Netokratiya
Tor: şəbəkənin nəzarətindən azad olmaq imkanı
Facebook müəmması
4G mobil texnologiyası niyə ləngiyir?
Rəqəmli yayım: mərkəzdən kənarda yaşayanlar nə etsin?
“Asan imzanı belə gördüm”- Azər Həsrət
Azərbaycanda e-hökumətin inkişafinda yeni sosial tələbləri nəzərə alan xidmətlərin genişləndirilməsi perspektivləri