2015-ci ildə mobil telefonlar vasitəsilə reklam xərcləri 11 mlrd. dollara çatacaq.
Bu barədə “Juniper Research” şirkətinin araşdırmalarına istinadən “Business & Leadership” portalı məlumat yayıb.
Məlumata görə, bu il mobil reklam xərcləri 3,1 mlrd. dollar olub. Başqa sözlə, qarşıdakı 5 ildə bu rəqəmin 4 dəfəyədək artması gözlənilir.
Ekspertlərin fikrincə, mobil reklamın artmasının əsas səbəbi reklamçıların daha ünvanlı reklam üsullarına keçməsi olacaq. Nəticədə mobil reklam istehlakçının diqqətinin maksimum cəlb edilməsinə imkan verir.
Mobil reklam bazarının daha sürətli artımı ilə bağlı proqnozlar da var. “Informa Telecoms & Media” şirkətinin hesablamalarına görə, 2015-ci ildə mobil reklam bazarının həcmi indiki 2,3 mlrd. dollardan 24,1 mlrd. dollara çatacaq, yəni 10 dəfədək artacaq. Ən böyük artım isə Asiya bazarlarında baş verəcək.
mənbə APA
Televiziyaların reytinqini kim ölçür, necə ölçür və nəticələr ağlabatan olacaqmı?
Nazirlik inkubasiya mərkəzlərini niyə topladı? –Şərh
Windows 10-u necə sürətləndirmək olar?
Bizi idarə edən güc: Netokratiya
Tor: şəbəkənin nəzarətindən azad olmaq imkanı
Facebook müəmması
4G mobil texnologiyası niyə ləngiyir?
Rəqəmli yayım: mərkəzdən kənarda yaşayanlar nə etsin?
“Asan imzanı belə gördüm”- Azər Həsrət
Azərbaycanda e-hökumətin inkişafinda yeni sosial tələbləri nəzərə alan xidmətlərin genişləndirilməsi perspektivləri