Bu ilin ötən dövrü ərzində Səhiyyə Nazirliyinin “9103-Qaynar xətt” və “Elektron səhiyyə” xidmətlərinə 28 mindən artıq müraciət daxil olub.
Nazirliyin mətbuat xidmətindən Xeberler.az-a verilən məlumata görə, müraciətlərin yalnız 13 faizini səhiyyə müəssisələri əməkdaşlarının göstərdiyi xidmət səviyyəsindən şikayət təşkil edib.
Vətəndaş müraciətləri əsasında aparılmış yoxlamalar nəticəsində isə ilin əvvəlindən indiyədək səhiyyə sistemində çalışan 52 şəxs barədə qəti məsuliyyət tədbirləri görülüb.
Xeberler.az
Televiziyaların reytinqini kim ölçür, necə ölçür və nəticələr ağlabatan olacaqmı?
Nazirlik inkubasiya mərkəzlərini niyə topladı? –Şərh
Windows 10-u necə sürətləndirmək olar?
Bizi idarə edən güc: Netokratiya
Tor: şəbəkənin nəzarətindən azad olmaq imkanı
Facebook müəmması
4G mobil texnologiyası niyə ləngiyir?
Rəqəmli yayım: mərkəzdən kənarda yaşayanlar nə etsin?
“Asan imzanı belə gördüm”- Azər Həsrət
Azərbaycanda e-hökumətin inkişafinda yeni sosial tələbləri nəzərə alan xidmətlərin genişləndirilməsi perspektivləri