İl ərzində Elektron Səhiyyə Mərkəzinə 31 minə yaxın insan müraciət edib.
Bu barədə Xeberler.az-a Səhiyyə Nazirliyindən məlumat verilib.
Qeyd edilib ki, vətəndaşların səhiyyə ilə bağlı müraciətlərinin təcili həlli məqsədilə keçən ilin sonunda Elektron Səhiyyə Mərkəzi istifadəyə verilib. Vaxtilə vətəndaşlar ərizə ilə, məktubla Nazirliyə müraciət edib, xeyli gözləməli olurdularsa, indi isə bir növ Səhiyyə Nazirliyinin Asan Xidmət funksiyasını yerinə yetirən bu Mərkəz onların problemlərini rahat və qısa müddətdə həll etməyə imkan verir.
Eyni zamanda Səhiyyə Nazirliyinin Qaynar xətt əlaqə mərkəzinə daxil olmuş 528 məlumat araşdırılıb.
Məlumatda qeyd edilir ki, Vahid Səhiyyə İnformasiya Sistemi-nin formalaşdırılması, o cümlədən səhiyyə sahəsində elektron xidmətlərinin genişləndirilməsi istiqamətində də işlər aparılır.
Nazirliyin rəsmi internet səhifəsində yaradılmış “Elektron xidmətlər” bölməsində 38 elektron xidmət artıq fəaliyyət göstərir.
2015-ci il ərzində “Elektron Səhiyyə” internet portalı vasitəsi ilə təqdim olunan elektron xidmətlərdən 49 mindən çox istifadə qeydə alınıb.
Bundan əlavə , ili ərzində tibbi sosial ekspertiza müayinəsinə göndərişlərin (Forma 88) vahid mərkəzləşdirilmiş reyestri yaradılıb.
Talassemiya ilə mübarizə sahəsində qəbul olunmuş Dövlət Proqramı çərçivəsində nikah üçün tibbi arayışların məlumat bazası yaradılıb və respublika üzrə 69 tibb müəssisəsi və 4 ASAN xidmət mərkəzində tətbiq olunub.
Kadrların Avtomatlaşdırılmış Uçot Sistemi təkmilləşdirilib. Tibb işçilərinin mərkəzləşdirilmiş işə qəbulu və sertifikasiya üzrə informasiya sistemləri yeni qaydalara uyğun olaraq hazırlanıb.
Məltəm Talıbzadə
Televiziyaların reytinqini kim ölçür, necə ölçür və nəticələr ağlabatan olacaqmı?
Nazirlik inkubasiya mərkəzlərini niyə topladı? –Şərh
Windows 10-u necə sürətləndirmək olar?
Bizi idarə edən güc: Netokratiya
Tor: şəbəkənin nəzarətindən azad olmaq imkanı
Facebook müəmması
4G mobil texnologiyası niyə ləngiyir?
Rəqəmli yayım: mərkəzdən kənarda yaşayanlar nə etsin?
“Asan imzanı belə gördüm”- Azər Həsrət
Azərbaycanda e-hökumətin inkişafinda yeni sosial tələbləri nəzərə alan xidmətlərin genişləndirilməsi perspektivləri