Instagram Twitter və Snapchat ilə mübarizə aparmaq üçün yeniliyə imza atıb.
Xeberler.az xarici mətbuata istinadən məlumat verir ki, hələlik ABŞ-da istifadəçilərə təqdim edilən yeni funksiyada artıq Instagram-da tədbirlərə özəl video kanalı yer alacaq.
Belə ki, video kanal ‘kəşfet’ bölümü daxilində önəmli tədbirlər üçün ayrılan xüsusi bir bölmədir. Bölmədə Instagram-da müəyyən bir həştəqlə göndərilən videoları bir araya toplanır.
Bu bölümdə önə çıxarılan məqamlar isə Instagram tərəfindən araşdırılıb, seçilir. Həmçinin Instagram-ın bu bölümə reklam qəbul edəcəyi də gözlənilir.
Qeyd edək ki, sosial platforma ilk dəfə Cadılar Bayramı (Hallowen) ilə bu xidmətini istifadəyə verib.
Xidmətin Instagram-ın gəlirlərini artıracağı iddia edilir.
Qeyd edək ki, aktual reaklamlara görə Instagram 400 milyon aktiv istifadəçiyə sahibdir və platforma üzərindən gündə 80 milyon şəkil paylaşılır.
Məltəm Talıbzadə
Televiziyaların reytinqini kim ölçür, necə ölçür və nəticələr ağlabatan olacaqmı?
Nazirlik inkubasiya mərkəzlərini niyə topladı? –Şərh
Windows 10-u necə sürətləndirmək olar?
Bizi idarə edən güc: Netokratiya
Tor: şəbəkənin nəzarətindən azad olmaq imkanı
Facebook müəmması
4G mobil texnologiyası niyə ləngiyir?
Rəqəmli yayım: mərkəzdən kənarda yaşayanlar nə etsin?
“Asan imzanı belə gördüm”- Azər Həsrət
Azərbaycanda e-hökumətin inkişafinda yeni sosial tələbləri nəzərə alan xidmətlərin genişləndirilməsi perspektivləri