Microsoft tərəfindən satın alınan dünyanın ən böyük professional sosial şəbəkəsi LinkedIn 3-cü rübün maliyyə nəticələrini açıqlayıb.
Xeberler.az şirkətin açıqlamasına istinadən məlmat verir ki, rəqəmlərə görə 3-cü rübü 960 milyon dollar gəlirlə bağlayan LinkedIn, ötən ilə görə 23 faiz böyüyüb.
Şirkət hissə başına qazanc məsələsində isə analitiklərin gözləntilərindən də artıq uğur əldə edib və ötən ilki 0,78 dolları aşaraq 1,18 dollar olub.
İstifadəçi sayı isə keçən ilə görə 18 faiz artıb və 467 milyona yüksəlib və böyüməsini davam etdirir.
Mobil trafikdə 60 faizə yüksələn LinkedIn, mobil trafik böyüməsinin masaüstünün iki qatı olduğunu da paylaşıb.
Unikal ziyarətçi sayı 6 faiz artımla aylıq 106 milyona çatıb. Üzvlərin səhifə göstərmə sayı isə 27 faiz artıb.
İşə götürmə hissəsində isə 623 milyon dollar qazanan LinkedIn bu böyümənin sadece 67 milyon dollarını təhsil həllərindən əldə edib.
Bildiyiniz kimi, 2015-ci ildə Lynda-yı 1,5 milyard dollara satın alan LinkedIn, ötən dövrdə LinkedIn Learning adlı yeni təhsil strategiyasını açıqlamışdı.
Professional iş şəbəkəsi LinkedIn reklam işindən 175 milyon dollar və ödənişli üzvlükləri 162 milyon dollar qazanıb. Bu hissədə ən çox satış edən paket Microsoft-un SalesForce ilə rəqabətini gücləndirən Sales Navigator olub.
Məltəm Talıbzadə
Televiziyaların reytinqini kim ölçür, necə ölçür və nəticələr ağlabatan olacaqmı?
Nazirlik inkubasiya mərkəzlərini niyə topladı? –Şərh
Windows 10-u necə sürətləndirmək olar?
Bizi idarə edən güc: Netokratiya
Tor: şəbəkənin nəzarətindən azad olmaq imkanı
Facebook müəmması
4G mobil texnologiyası niyə ləngiyir?
Rəqəmli yayım: mərkəzdən kənarda yaşayanlar nə etsin?
“Asan imzanı belə gördüm”- Azər Həsrət
Azərbaycanda e-hökumətin inkişafinda yeni sosial tələbləri nəzərə alan xidmətlərin genişləndirilməsi perspektivləri