Facebookun tarixi

23-10-2010 / 11:42

Xəbərlər.az portalı 500 milyon insanın həyatının ayrılmaz hissəsi olan, dünyanın ən böyük sosial şəbəkəsi Facebookun xronologiyasını təqdim edir...

1. 2004-cü ilin fevralında yarandı.

2. 2004-cü ilin avqustunda, 500 min dollar sərmayə aldı.

3. 2004-cü ilin dekabrında, 1 milyon aktiv istifadəçi əldə etdi.

 4. 2005-ci ilin mayında, 12,7 milyon dollar sərmayə aldı.

5. 2005-ci ilin avqustunda, Facebook saytı thefacebook.com-dan facebook.com-a çevrildi.

6. 2005-ci ilin dekabrında, aktiv istifadəçi sayı 5,5 miyon oldu.

7. 2006-cı ilin aprelində, 27,5 milyon dollar sərmayə aldı.

8. 2006-cı ilin avqustunda, Facebook və Microsoft reklam barəsində strateji ortaqlıqlarını açıqladılar.

9. 2006-cı ilin dekabrında, aktif istifadəçi sayə 12 milyona qalxdı.

10. 2006-cı ilin dekabrında, Yahoo Facebooka 1 milyard dollar təklif etsə də, Mark Zukerberg təkilifi rədd etdi.

11. 2007-ci ilin aprelində, aktiv istifadəçi sayı 20 milyonu geçti.

12. 2007-ci ilin oktyabrında, Microsoft Facebookda 240 milyon dollarlıq ortaqlıq sahibi oldu.

13. 2007-ci ilin oktyabrında, aktiv istifadəçi sayı 50 milyonu geçti.

14. 2007-ci ildə, Facebook 150 milyon dollar gəlir əldə etdi.

15. 2008-ci ildə aktiv istifadəçi sayı 100 milyonu geçti.

16. 2008-ci ilin dekabrında Facebook Connect geniş şəkildə istifadəyə verildi.

17. 2008-ci ildə Facebookun gəliri 300 milyon dollar oldu.

18. 2009-cu ilin yanvarında, aktiv istifadəçi sayı 150 milyon dollar oldu.

19. 2009-cu ilin aprelində, aktiv istifadəçi sayı 200 milyonu geçdi.

20. 2009-cu ilin avqustunda, Facebook Friendfeedi satın aldı.

21. 2009-cu ilin sentyabrında, aktiv istifadəçi sayı 300 milyon oldu.

22. 2009-cu ildə, Facebook 650 milyon dollar gəlir əldə etdi.

23. 2010-cu ilin fevralında, aktiv istifadəçi sayı 400 milyonu geçti.

24. 2010-cu ilin yayında, aktiv istifadəçi sayı 500 milyonu geçti

25. 2010 –cu ildə, təxminən 1 milyard dollar gəlir əldə etdi.


ŞƏRHLƏR






sorğu
İT mütəxəssislər iş yerlərini hansı meyarlar əsasında seçir ?
  • Şirkətin yüksək statusuna görə
  • İşin, layihənin xarakterinə görə
  • Əmək müqaviləsinin olmasına görə
  • Yüksək əmək haqqına, mükafatlara və digər güzəştlərə görə
  • Gələcək karyerası üçün əhəmiyyət kəsb etdiyinə görə
  • Maraqlı, işgüzar kollektivə görə