“Facebook”un qurucusu Mark Zukerberk şirkətinin adı “Meta”ya dəyişdirildikdən sonra ilk reklam kampaniyası çərçivəsində video yayımlayıb.
““Meta”nın ilk reklam kampaniyası: əyləncəli olacaq”, - deyə Zukerberg bildirib.
Xatırladaq ki, oktyabrın 28-də Mark Zukerberq şirkətinin adının “Facebook”dan “Meta”ya dəyişdiyi elan etmişdi. O, bunu “metakainat”ın qurulması yönündə diqqətini əks etdirmək üçün etdiyini bildirmişdi. Virtual dünya – “metakainat” planları cari ilin iyul ayında açıqlanmışdı. Şirkət rəhbərinin sözlərinə görə, istifadəçilər bu virtual aləmdə bir-birini görüb-eşitməklə yanaşı, həm də fiziki olaraq hiss edə biləcəklər.
Televiziyaların reytinqini kim ölçür, necə ölçür və nəticələr ağlabatan olacaqmı?
Nazirlik inkubasiya mərkəzlərini niyə topladı? –Şərh
Windows 10-u necə sürətləndirmək olar?
Bizi idarə edən güc: Netokratiya
Tor: şəbəkənin nəzarətindən azad olmaq imkanı
Facebook müəmması
4G mobil texnologiyası niyə ləngiyir?
Rəqəmli yayım: mərkəzdən kənarda yaşayanlar nə etsin?
“Asan imzanı belə gördüm”- Azər Həsrət
Azərbaycanda e-hökumətin inkişafinda yeni sosial tələbləri nəzərə alan xidmətlərin genişləndirilməsi perspektivləri