Bu ilin iyulunda Vergilər Nazirliyinin Çağrı Mərkəzində canlı əlaqə zamanı 17 min 215 müraciət cavablandırılıb.
Nazirliyin mətbuat xidmətindən Xəbərlər-ə verilən məlumata görə, müraciətlərin 28,86 faizi ayrı-ayrı vergi növləri, 19,95 faizi vergi nəzarəti tədbirləri, 0,8 faizi vergi orqanlarının qərarlarından (aktlarından) və onların vəzifəli şəxslərinin hərəkətlərindən (hərəkətsizliyindən) şikayətlər, 50,39 faizi digər məsələlər barədə olub.
İyulda səsli menyu vasitəsilə məlumat almaq üçün Çağrı Mərkəzinə 5 min 382 zəng daxil olub ki, 2 min 852 zəng zamanı vergi borcları, 1432 zəng zamanı isə vergilərin növləri ilə bağlı suallar cavablandırılıb.
Vergi ödəyicilərinin məlumatlandırılması məqsədilə onlara 325 min 30 qısa mesaj göndərilib.
Ötən ay Vergilər Nazirliyinin rəsmi internet səhifəsinə isə 360 min 196 daxilolma qeydə alınıb.
Xeberler.az
Televiziyaların reytinqini kim ölçür, necə ölçür və nəticələr ağlabatan olacaqmı?
Nazirlik inkubasiya mərkəzlərini niyə topladı? –Şərh
Windows 10-u necə sürətləndirmək olar?
Bizi idarə edən güc: Netokratiya
Tor: şəbəkənin nəzarətindən azad olmaq imkanı
Facebook müəmması
4G mobil texnologiyası niyə ləngiyir?
Rəqəmli yayım: mərkəzdən kənarda yaşayanlar nə etsin?
“Asan imzanı belə gördüm”- Azər Həsrət
Azərbaycanda e-hökumətin inkişafinda yeni sosial tələbləri nəzərə alan xidmətlərin genişləndirilməsi perspektivləri