Rəqəmsal hökumət proqramının ikinci mərhələsi başa çatıb

22-07-2019 / 10:34

Elektron Hökumətin İnkişafı Mərkəzi (EHİM) və “ASAN Könüllülük” Məktəbinin birgə təşəbbüsü ilə reallaşdırılan “Rəqəmsal hökumət” təşviqat proqramının ikinci mərhələsi yekunlaşıb.

Xeberler.az bildirir ki, proqram çərçivəsində 35 könüllü tərəfindən 2 ay ərzində Bakıda yerləşən “ASAN xidmət” mərkəzlərində vətəndaşlardan elektron sorğular götürülüb. Sorğular əsasında vətəndaşlar ölkəmizdə göstərilən elektron xidmətlərin keyfiyyətinə münasibət bildirib, elektron xidmətlərdən istifadə zamanı qarşılaşdıqları çətinlikləri qeyd ediblər.

“Təcili rəqəmsal yardım” devizi ilə vətəndaşlara yaxınlaşan könüllülər, həmçinin elektron dövlət xidmətləri, elektron ödənişlər haqqında onlara məlumat veriblər. “Rəqəmsal hökumət” təşviqat proqramının məqsədi vətəndaşları elektron xidmətlər haqqında məlumatlandırmaq, ən çox hansı elektron xidmətlərdən istifadə etdiklərini, eləcə də elektron xidmətlər barədə haradan məlumat əldə etdiklərini müəyyən etmək, bu xidmətlərdən istifadə ilə bağlı onlara dəstək olmaqdır.


ŞƏRHLƏR





sorğu
Delta Telecom şirkətinin son istifadəçiyə birbaşa internet xidməti göstərməsi internet bazarında vəziyyəti necə dəyişə bilər ?
  • “Çəkidə aldatma” aradan qalxacaq və internetin keyfiyyəti yüksələcək.
  • İnternet bazarında sərbəst və azad rəqabət güclənəcək.
  • Qiymətlər enəcək və daha sürətli internetdən istifadə edənlərin sayı kəskin artacaq
  • İnternet bazarında rəqabət azalacaq.