Elektron Hökumətin İnkişafı Mərkəzi (EHİM) və “ASAN Könüllülük” Məktəbinin birgə təşəbbüsü ilə reallaşdırılan “Rəqəmsal hökumət” təşviqat proqramının ikinci mərhələsi yekunlaşıb.
Xeberler.az bildirir ki, proqram çərçivəsində 35 könüllü tərəfindən 2 ay ərzində Bakıda yerləşən “ASAN xidmət” mərkəzlərində vətəndaşlardan elektron sorğular götürülüb. Sorğular əsasında vətəndaşlar ölkəmizdə göstərilən elektron xidmətlərin keyfiyyətinə münasibət bildirib, elektron xidmətlərdən istifadə zamanı qarşılaşdıqları çətinlikləri qeyd ediblər.
“Təcili rəqəmsal yardım” devizi ilə vətəndaşlara yaxınlaşan könüllülər, həmçinin elektron dövlət xidmətləri, elektron ödənişlər haqqında onlara məlumat veriblər. “Rəqəmsal hökumət” təşviqat proqramının məqsədi vətəndaşları elektron xidmətlər haqqında məlumatlandırmaq, ən çox hansı elektron xidmətlərdən istifadə etdiklərini, eləcə də elektron xidmətlər barədə haradan məlumat əldə etdiklərini müəyyən etmək, bu xidmətlərdən istifadə ilə bağlı onlara dəstək olmaqdır.
Televiziyaların reytinqini kim ölçür, necə ölçür və nəticələr ağlabatan olacaqmı?
Nazirlik inkubasiya mərkəzlərini niyə topladı? –Şərh
Windows 10-u necə sürətləndirmək olar?
Bizi idarə edən güc: Netokratiya
Tor: şəbəkənin nəzarətindən azad olmaq imkanı
Facebook müəmması
4G mobil texnologiyası niyə ləngiyir?
Rəqəmli yayım: mərkəzdən kənarda yaşayanlar nə etsin?
“Asan imzanı belə gördüm”- Azər Həsrət
Azərbaycanda e-hökumətin inkişafinda yeni sosial tələbləri nəzərə alan xidmətlərin genişləndirilməsi perspektivləri