Rəqəmsal İnkişaf və Nəqliyyat Nazirliyinin tabeliyində olan “Azərpoçt” MMC -yə sentyabrda 169 Çağrı mərkəzi və digər əlaqə kanalları vasitəsilə ümumilikdə 1682 müraciət qeydə alınıb.
MMC-dən Xeberler.az-a bildirilib ki, vətəndaşların müraciətləri əsasən beynəlxalq poçt göndərişləri, ölkədaxili poçt göndərişləri, poçt şöbələrinin iş rejimi, poçt indeksləri, pulköçürmələri, telefon qeydiyyatı, poçt və maliyyə tarifləri, internet xidmətləri, akiv vakansiyalar və sosial ödənişlərlə bağlı olub.
Daxil olan bütün müraciətlər cavablandırılıb. Araşdırılmasına ehtiyac yaranan müraciətlər aidiyyəti üzrə yönləndirilib.
Televiziyaların reytinqini kim ölçür, necə ölçür və nəticələr ağlabatan olacaqmı?
Nazirlik inkubasiya mərkəzlərini niyə topladı? –Şərh
Windows 10-u necə sürətləndirmək olar?
Bizi idarə edən güc: Netokratiya
Tor: şəbəkənin nəzarətindən azad olmaq imkanı
Facebook müəmması
4G mobil texnologiyası niyə ləngiyir?
Rəqəmli yayım: mərkəzdən kənarda yaşayanlar nə etsin?
“Asan imzanı belə gördüm”- Azər Həsrət
Azərbaycanda e-hökumətin inkişafinda yeni sosial tələbləri nəzərə alan xidmətlərin genişləndirilməsi perspektivləri