Gartner analitik şirkəti 2017-ci ildə dünya informasiya texnologiyaları (İT) məhsul və xidmətlərinin satış həcminin 3,5 trilyon dollaradək artacağını proqnozlaşdırır.
Bu, 2016-cı ilin göstəricisindən 2,7 faiz çoxdur. Bundan əvvəl isə analitiklər bazarda 3 faiz artım olacağı ilə bağlı proqnoz vermişdilər.
Xeberler.az RYTN-in elektron xəbər xidmətinə istinadən məlumat verir ki, 2017-ci ildə bir sıra yeni texnologiyaların, o cümlədən bulud hesablamaları, Blockchain, rəqəmli biznes və süni intellektin birgə inkişafı sayəsində artımın olacağı gözlənilsə də, dünya bazarlarında siyasi sabitliyə əminliyin olmaması alıcıları investisiyaları təxirə salmağa məcbur edir.
Bu il qurğuların (fərdi kompüter, planşet, ultramobil kompüter və mobil telefonlar) satışı 2016-cı ildəki 589 milyard dollarlıq səviyyədə qalacaq. 2018-ci ildə artım fərdi kompüterlərin növbəti yenilənməsi və əlverişli qiymətli ultramobil kompüterlərin funksionallığı artırılmaqla dəstəklənəcək.
Hesabata görə, İT xidmətləri bazarında 4,2 faiz artım proqnozlaşdırılır. Artım üçün stimul kimi rəqəmli biznesə və intellektual avtomatlaşdırmaya, eləcə də servis və innovasiyaların optimallaşdırılmasına investisiyalar çıxış edir, lakin alıcılar iqtisadiyyatda problemlərə görə ehtiyatlı davranırlar.
Analitiklərin fikrincə, 2017-ci ildə müxtəlif seqmentlərin artım tempi əvvəlki illərdən daha çox fərqlənir. Məsələn, serverlər seqmentində Microsoft, Google, Amazon və s. kimi aparıcı şirkətlər tərəfindən “bulud” məlumat emalı mərkəzlərinin genişləndirilməsi sayəsində 5,6 faiz artım olacağı gözlənilir.
Xeberler.az
Televiziyaların reytinqini kim ölçür, necə ölçür və nəticələr ağlabatan olacaqmı?
Nazirlik inkubasiya mərkəzlərini niyə topladı? –Şərh
Windows 10-u necə sürətləndirmək olar?
Bizi idarə edən güc: Netokratiya
Tor: şəbəkənin nəzarətindən azad olmaq imkanı
Facebook müəmması
4G mobil texnologiyası niyə ləngiyir?
Rəqəmli yayım: mərkəzdən kənarda yaşayanlar nə etsin?
“Asan imzanı belə gördüm”- Azər Həsrət
Azərbaycanda e-hökumətin inkişafinda yeni sosial tələbləri nəzərə alan xidmətlərin genişləndirilməsi perspektivləri