Dünya miqyasında internet istifadəçilərinin sayı 3 milyardı keçsə də, bu sahədə böyümə nisbəti yerində sayır.
İlin internet sahəsində böyümə rekordunu qıran Hindistan ABŞ-ın bu birinciliyini əlindən alaraq dünyanın ən böyük ikinci internet bazarına çevrilib.
Dünyanın bu sahədə ən detallı hesabatı olan KPCB İnternet Trendləri 2016 bu ilin nəticələrini açıqlayıb.
Xeberler.az hesabata istinadən məlumat verir ki, Mary Meeker-in Code Conference-da paylaşdığı 213 səhifəlik hesabat son bir ilin ən önəmli hadisələrini qlobal iqtisadi vəziyyəti də əhatə edərək bu sahədəki gözləntiləri analiz edib.
Hesabatda diqqət çəkən məqamlar bunlardır:
İnternetin böyümə sürəti yerində sayır
İnternet istifadəçilərinin sayı ötən il 9 faiz artıb. Bu ilin göstəriciləri isə 2015 ilə eynidir. Dünya miqyasında internet istifadəçilərinin sayının təxminən 3 milyard olduğunu deyən Meeker böyümə nisbətini Hindistana adi etməyib.
Qeyd edib ki, Hindistan özü ayrılıqda nəhəng bir istisnadır və ölkədə internet istifadəçilərinin sayı sürətlə artır. 2014-də 33 faiz böyümə nisbəti 2015-də 40 faizə qalxıb. Hindistan 277 milyon internet istifadəçisi ilə Çindən sonra dünyanın ən böyük ikinci internet bazarıdır. Qeyd edək ki, ötən il ikinci sırada ABŞ idi.
Ağıllı telefon istifadəsi də yavaşlayaraq artacaq
Ağıllı telefon istifadəçilərinin sayı 2015-də 21 faiz artıb, amma bu, əvvəlki ilə nisbətən 31 faiz geriləmə deməkdir. 2016-da isə ağıllı telefon bazarı 10 faiz aşağı düşəcək.
Rəqəmsal reklam bazarını Google və Facebook böyüdür
Dünyanın ən böyük rəqəmsal bazarı mobil platformanın sayəsində sürətlə böyüyür. Masaüstü cihazların 5 faiz artma nisbətinə qarşılıq 66 faiz böyüyən mobil reklamlar bu sürəti Google və Facebook-a borcludur.
İki şirkətin bazarın böyüməsindəki payı 2015-dən bu yana 76 fazi artıb.
Dünya miqyasında reklamları əngəlləyən proqramların sayı isə 640 milyona çatıb
Reklam əngəlləyən proqramlardan istifadə edənlərin 440 milyonun illik 94 faizi mobildən gəlir
E-ticarətin pərakəndə payı artmağa davam edir
Onlayn və offlayn arasındakı məsafə bu yüksəlişə bağlı olaraq daha qeyri-müəyyən hala gəlib
Qarşılıqlı liderlər
Populyar sosial media platformaları arasında Facebook qarşılıqlı liderlər baxımından rəqibləri arasında böyük fərq ilə öndədir. Onu ABŞ-da Snapchat və İnstagram izləyir.
Foto paylaşımı ilə Snapchat ilə partlayış edib
Foto paylaşımı mövzusunda böyümədə bir müddətdir öndə olan Snapchat-dır. Onu Facebook və ona məxsus İnstagram izləyir. Whatsapp və Messenger kimi servislər də bu kateqoriyada yer alıb.
Vizual, məzmun və ticarət sektoru
Ebay kimi ənənəvi e-ticarət platformalarındansa, visual məzmunun yüksəlişini izləyən Pinterest, Houzz kimi platformalar e-ticarətlə gəlir gətirmək baxımından daha bacarıqlı görünür.
Mesajlaşma platformaları ciddiləşir
Populyarlığını qoruyan mesajlaşma tətbiqləri artıq ayrıca bir platforma halına gələrək şirkətlər üçün təqdim edilir.
Səs yeni interfeys halına gəlir
Nitqi tanıyan sitemlərin danışığı doğru tanıma nisbəti 99 faizə çatır.
ABŞ yenidən avtomobil istehsalı bazarında lider ola bilər
Amerikalı istehsalçılarının 1950-ci ildən geriləyən avtomobil satışlarının sürücüsüz avtomobillərlə yüksələcəyinə işarə edir.
Çin hələ də nəhəng bir bazar olaraq qalır
Çin internet bazarı, mesajlaşma platformalarında yaradılan gəlirlərin, e-ticarətə və Uber-ə oxşayan servislərdən onlayn reklamlara qadər bir çox fərqli yöndən ABŞ bazarına qatılır.
Hesabatı tam formada buradan əldə edə bilərsiniz.
Məltəm Talıbzadə
Televiziyaların reytinqini kim ölçür, necə ölçür və nəticələr ağlabatan olacaqmı?
Nazirlik inkubasiya mərkəzlərini niyə topladı? –Şərh
Windows 10-u necə sürətləndirmək olar?
Bizi idarə edən güc: Netokratiya
Tor: şəbəkənin nəzarətindən azad olmaq imkanı
Facebook müəmması
4G mobil texnologiyası niyə ləngiyir?
Rəqəmli yayım: mərkəzdən kənarda yaşayanlar nə etsin?
“Asan imzanı belə gördüm”- Azər Həsrət
Azərbaycanda e-hökumətin inkişafinda yeni sosial tələbləri nəzərə alan xidmətlərin genişləndirilməsi perspektivləri