Avstraliya Milli Bankının (NAB) çoxsaylı müştəriləri oktyabrın 11-də bank xidmətinin bankomatlarından, mobil və internet əlavələrindən istifadə edə bilməyiblər.
AZƏRTAC-ın Tokiodakı xüsusi müxbiri Vüqar Ağayev məlumat verir ki, NAB rəhbərliyinin bildirdiyinə görə, nasazlığa səbəb bankın elektron xidmət sisteminin sıradan çıxması olub.
Bankın rəsmi nümayəndəsinin sosial şəbəkələrdə yayılan məlumatında deyilir:
“Bu gün problemlərlə qarşılaşanların hamısından üzr istəyirik. Hazırda bizim mütəxəssislər problemin yaxın müddətdə aradan qaldırılması üçün çalışırlar. Biz hələlik şöbələrimizin əməkdaşlarının xidmətlərindən istifadə etməyi məsləhət görürük”.
Bu, son günlərdə NAB-ın elektron sisteminin sıradan çıxdığı üçüncü haldır. İlk dəfə belə hal oktyabrın 4-də, növbəti dəfə isə 10-da qeydə alınıb. Bankın əməkdaşları hələlik nasazlığın səbəbləri barədə məlumat vermirlər.
Xeberler.az
Televiziyaların reytinqini kim ölçür, necə ölçür və nəticələr ağlabatan olacaqmı?
Nazirlik inkubasiya mərkəzlərini niyə topladı? –Şərh
Windows 10-u necə sürətləndirmək olar?
Bizi idarə edən güc: Netokratiya
Tor: şəbəkənin nəzarətindən azad olmaq imkanı
Facebook müəmması
4G mobil texnologiyası niyə ləngiyir?
Rəqəmli yayım: mərkəzdən kənarda yaşayanlar nə etsin?
“Asan imzanı belə gördüm”- Azər Həsrət
Azərbaycanda e-hökumətin inkişafinda yeni sosial tələbləri nəzərə alan xidmətlərin genişləndirilməsi perspektivləri