Bu gün «Bank of Azerbaijan» Səhmdar Kommersiya Bankının (SKB) baş ofisində Məlumat Mərkəzi (Call Center) istifadəyə verilib.
Bankdan verilən məlumata görə, bu gündən etibarən bankla əlaqə yaratmaq üçün yeddi rəqəmli telefon nömrəsinin yığılması tələb olunmayacaq: «Belə ki, 175 rəqəmini yığılmaqla istənilən şəxs bankın məhsulları və xidmətləri haqqında ətraflı məlumat ala bilər. Əgər vətəndaş bankın müştərisidirsə, bu halda o hesabının vəziyyəti və krediti haqqında məlumat əldə etmək imkanı qazanacaq. Bank isə öz növbəsində məlumatın məxfiliyinə zəmanət verir».
Qeyd edək ki, Məlumat Mərkəzinin əməkdaşları saat 09:00-dan 18:00-dək xidmət göstərəcək. Bu nömrəyə (175) həm stasionar telefondan, həm də istənilən mobil operator vasitəsilə zəng vurmaq mümkündür.
Televiziyaların reytinqini kim ölçür, necə ölçür və nəticələr ağlabatan olacaqmı?
Nazirlik inkubasiya mərkəzlərini niyə topladı? –Şərh
Windows 10-u necə sürətləndirmək olar?
Bizi idarə edən güc: Netokratiya
Tor: şəbəkənin nəzarətindən azad olmaq imkanı
Facebook müəmması
4G mobil texnologiyası niyə ləngiyir?
Rəqəmli yayım: mərkəzdən kənarda yaşayanlar nə etsin?
“Asan imzanı belə gördüm”- Azər Həsrət
Azərbaycanda e-hökumətin inkişafinda yeni sosial tələbləri nəzərə alan xidmətlərin genişləndirilməsi perspektivləri