Saat 11:15-dən azercell.com –da Onlayn Müştəri xidmətləri istifadəyə verilib! İstifadəçilər öz hesablarına daxil olamqla istədikləri suala canlı olaraq cavab aıla biləcəklər.
Xidmət hər gün Bakı vaxtı ilə saat 08:00-00:00 arası fəaliyyət göstərəcək.
Xidmət vasitəsilə aşağıda qeyd olunanlardan faydalana bilərsiniz
-Azercelle dair Sizi maraqlandıran suallarla bağlı müraciət edə bilərsiniz;
-Xidmətlər, kampaniyalar və tariflər haqda məlumat əldə edə bilərsiniz;
-Müxtəlif əməliyyatlar həyata keçirə bilərsiniz;
Üzləşdiyiniz çətinliklərin həlli yolu haqqında məlumat əldə edə bilərsiniz.
Göstərişlər
-Xidmətdən yararlanmaq üçün qeydiyyatdan keçməlisiniz;
-Sualınızı qısa və aydın şəkildə təqdim etməlisiniz;
-Sual Azercell şirkətinin xidmətlərinə və tariflərinə aid olmalıdır;
-Etik normalara riayət edilməlidir.
Onlayn müştəri xidmətindən istifadə edərkən aşağıdakılar qadağan edilir
-Ünsiyyətdə senzuradan kənar ifadələrdən və sözlərdən istifadə etmək, kobudluq etmək, ünsiyyəti şəbəkə etiketinin normalarına zidd olan tərzdə aparmaq. Bu cür müraciətlərə baxılmayacaq.
-Onlayn müştəri xidmətinin istifadəçiləri qaydalarla tanış olunmuş və onları qəbul etmiş hesab olunurlar və onlar xidmətdən istifadə prosesində riayət etməyi öhdəsinə götürürlər. Qaydaların bilməməzliyi məsuliyyətdən azad etmir.
Televiziyaların reytinqini kim ölçür, necə ölçür və nəticələr ağlabatan olacaqmı?
Nazirlik inkubasiya mərkəzlərini niyə topladı? –Şərh
Windows 10-u necə sürətləndirmək olar?
Bizi idarə edən güc: Netokratiya
Tor: şəbəkənin nəzarətindən azad olmaq imkanı
Facebook müəmması
4G mobil texnologiyası niyə ləngiyir?
Rəqəmli yayım: mərkəzdən kənarda yaşayanlar nə etsin?
“Asan imzanı belə gördüm”- Azər Həsrət
Azərbaycanda e-hökumətin inkişafinda yeni sosial tələbləri nəzərə alan xidmətlərin genişləndirilməsi perspektivləri