Dünən axşam saat 22.30 -dan etibarən Bakinternet Provayderinin müştəriləri İnternetdən istifadə edə bilməyiblər.
Bakinternet-in nə internet xidməti, nə 155 nömrəli Qaynar xətti, nə də saytı səhər saatlarınadək işləməyib.
Bu müddətə ərzində adı çəkilən Provayderlə əlaqə yaratmaq mümkün olmayıb. Qabaqcadan istifadəçilərə bu haqda İnternet və ya KİV vasitəsilə heç bir xəbərdarlıq verilməyib.
Hadisədən sonra Bakinternet dövlət provayderi baş verənləri öz daxili informasiya sistemlərində yenidənqurma işlərinin aparılması, yeni avadanlıqların (router`in – yönləndiricinin) işə salınması və bununla bağlı müəyyən problemlərin yaranması ilə izah edib.
Televiziyaların reytinqini kim ölçür, necə ölçür və nəticələr ağlabatan olacaqmı?
Nazirlik inkubasiya mərkəzlərini niyə topladı? –Şərh
Windows 10-u necə sürətləndirmək olar?
Bizi idarə edən güc: Netokratiya
Tor: şəbəkənin nəzarətindən azad olmaq imkanı
Facebook müəmması
4G mobil texnologiyası niyə ləngiyir?
Rəqəmli yayım: mərkəzdən kənarda yaşayanlar nə etsin?
“Asan imzanı belə gördüm”- Azər Həsrət
Azərbaycanda e-hökumətin inkişafinda yeni sosial tələbləri nəzərə alan xidmətlərin genişləndirilməsi perspektivləri