ABŞ-da xüsusilə məşhur olan Twitter-in köməyi ilə Dell pul qazanır. 3 milyon dollar gəlir əldə edən Dell bunun üçün 2 il vaxt sərf edib.
Twitter üzərindəki @DellOutlet kanalından elanları izləyən istifadəçilərə xüsusi kampaniyalar təqdim edib.
Təxminən 600 min adamın üzv olduğu Dell-in Twitter kanalına xüsusilə gənc istehlakçılar maraq göstəriblər.
Ən əsası da odur ki, Dell demək olar ki heç bir xərc çəkmədən pul qazanmağın yolunu tapıb. İnternetə istiqamətlənən xüsusi kampaniyalar Dell-in əsas gəlir mənbəyi olub.
Televiziyaların reytinqini kim ölçür, necə ölçür və nəticələr ağlabatan olacaqmı?
Nazirlik inkubasiya mərkəzlərini niyə topladı? –Şərh
Windows 10-u necə sürətləndirmək olar?
Bizi idarə edən güc: Netokratiya
Tor: şəbəkənin nəzarətindən azad olmaq imkanı
Facebook müəmması
4G mobil texnologiyası niyə ləngiyir?
Rəqəmli yayım: mərkəzdən kənarda yaşayanlar nə etsin?
“Asan imzanı belə gördüm”- Azər Həsrət
Azərbaycanda e-hökumətin inkişafinda yeni sosial tələbləri nəzərə alan xidmətlərin genişləndirilməsi perspektivləri